رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران:

هیچ واحد تولیدی در مازندران نباید مشکل نقدینگی داشته باشد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت:با توجه به بودجه مناسبی که از طریق منابع رونق تولید وجود دارد و همچنین برگزاری منظم جلسات شهرستانی و استانی در خصوص حل مشکلات واحد های تولیدی ، هیچ مشکلی در زمینه برخورداری واحد های تولیدی از اعتبارات وجود ندارد.
به گزارش روابط عمومی،حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اعلام این خبر گفت: با توجه به بودجه مناسبی که از طریق منابع رونق تولید وجود دارد و همچنین برگزاری منظم جلسات شهرستانی و استانی در خصوص حل مشکلات واحد های تولیدی ، هیچ مشکلی در زمینه برخورداری واحد های تولیدی از اعتبارات وجود ندارد.

او در ادامه افزود: علیرغم وجود بی سابقه ترین فشارها در سال 1399 بر کشور از ناحیه تحریم های ظالمانه ، خوشبختانه بر اساس آمار واحدهای منتخب استان شاهد رشد و جهش تولید و بر مبنای آمار مرکز آمار شاهد رشد اشتغال در صنعت استان بوده ایم.

وی با اشاره به اینکه دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی تمام سعی و تلاش خود را برای به زانو در آوردن بخش اقتصاد و تولید در سال گذشته به کار گرفته بودند، تصریح کرد: با همدلی، اتحاد و یکپارچگی به حمد الله هم در سطح کشور و هم در سطح استان شاهد پیشرفت های خوبی در حوزه صنعتی بوده ایم .

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در پایان تاکید کرد: در سال گذشته در زمینه تولید خودرو در مازندران 35 درصد ، سیمان 17 درصد، مواد پتروشیمی 38 درصد ، فرش ماشینی 19 درصد و در بخش تولید محصولات فولادی رشد 82 درصدی داشته ایم.

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۱:۳۸
تعداد بازدید : ۱۹۸