روحانی: از ابتدای سال ۹۹ تاکنون ۱۷ طرح پتروشیمی افتتاح شده است

رییس جمهوری گفت: همانطور که قول دادیم از ابتدای سال ۹۹ تاکنون ۱۷ طرح پتروشیمی را افتتاح کردیم که در تاریخ صنعت پتروشیمی کشور بی‌نظیر است که در این همه طرح و پروژه در صنعت پتروشیمی در یکسال افتتاح شود. به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، حسن روحانی روز پنجشنبه
به گزارش اوپکس حسن روحانی روز پنجشنبه در شصت و هشتمین برنامه افتتاحیه طرح های ملی وزارت نفت، گفت: روز گذشته ۲۹ اردیبهشت؛ سالگرد انتخابات ریاست‌جمهوری و برگزیدن دولت با حضور مردم پاس صندوق رای بود.
رییس‌جمهوری ادامه داد: کسی نمی‌دانست این دولت چه بار سنگینی را بر دوش خواهد گرفت. ما در این ۴ سال وارد بزرگترین جنگ اقتصادی شدیم و کسی فکر نمی‌کرد وارد یک پاندمی (شیوع جهانی کرونا) بشویم که در طول قرن بی‌سابقه بود.

روحانی افزود: بنابراین ما در سخت‌ترین شرایط یک سال گذشته دولت البته با رهبری مقام معظم رهبری و با حمایت مردم حضور و صبوری مردم و صبوری به آمریکا نشان داد که ملت ایران چون سرو بلند مسیر خودش رو ادامه می‌دهد و تحریم نمی‌تواند مانع توسعه و پیشرفت شود.

همچنین رییس‌جمهوری در حاشیه افتتاح طرح‌های ملی صنایع پتروشیمی وزارت نفت، افزود: نکته مهمی وزیر نفت مطرح کردند و اینکه اگر ترامپ، تحریم و جنایت علیه ملت ایران نبود و گذاشته بودند دولت دوازدهم مسیر قبلی خود را ادامه دهد مردم [افتتاح] دوبرابری را شاهد بودند و این مساله بسیار مهمی است.

رییس دولت دوازدهم گفت: مهم این است که از پا نیفتادیم و روحیه خود را از دست ندادیم و با قدرت در جنگ اقتصادی طرح‌های خود را ادامه دادیم و امروز پیروزی‌ها و موفقیت‌های بسیار بزرگی داشتیم.

روحانی افزود: همانطور که قول دادیم از ابتدای سال ۹۹ تاکنون ۱۷ طرح پتروشیمی را افتتاح کردیم که در تاریخ صنعت پتروشیمی کشور بی‌نظیر است که در یکسال این همه طرح و پروژه در صنعت پتروشیمی افتتاح شود.
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۷:۲۱
تعداد بازدید : ۱۷۸