پتروشیمی امیرکبیر نشان عالی درخشان جهش تولید گرفت

پتروشیمی امیرکبیر نشان عالی درخشان جهش تولید گرفت
شرکت پتروشیمی امیرکبیر، نشان عالی درخشان جهش تولید را به‌عنوان بنگاه تولیدی برتر برگزیده دریافت کرد.
به گزارش شانا به نقل از شرکت پتروشیمی امیرکبیر، این شرکت در آیینی از سوی معاونت اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به‌عنوان بنگاه تولیدی برتر برگزیده و موفق شد نشان عالی درخشان جهش تولید را از آن خود کند، هم‌زمان معاونت وزارت نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی نیز از پتروشیمی امیرکبیر به‌دلیل ثبت رکوردهای جدید به‌ویژه در بخش تولید قدردانی کرد.

این آیین، به همت معاونت اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و حضور مدیران عامل صندوق‌ها، بانک‌ها از جمله بانک رفاه کارگران، بنگاه‌ها و شرکت‌های تابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد و طی آن از شرکت‌های برتر به‌ لحاظ عملکرد از جمله پتروشیمی امیرکبیر با اهدای تندیس طلایی قدردانی شد و عبدالکریم پهلوانی، مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر، لوح و تندیس نشان عالی درخشان جهش تولید را از محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دریافت کرد.

محمد شریعتمداری، در این همایش با اشاره به گزارش‌های عملکرد ارائه‌شده در این آیین اعلام کرد که ما با استفاده از جوانگرایی نخبگان توانستیم به اهدافی نائل شویم که در این برنامه به آن اشاره شد و این جهش تولید، افزایش سود و بهره‌وری نتیجه شایسته‌سالاری و انتخاب مدیران جوان کارآمد و شایسته بوده است.

حجت‌الله میرزایی، معاونت اقتصادی وزیر نیز در این آیین، با نام بردن از برخی مدیران عامل هلدینگ‌ها و صندوق‌ها، آنچه را که صورت پذیرفته شایسته‌گزینی و انتخاب‌های درست توصیف کرد و گفت: پتروشیمی امیرکبیر در مسیر تأمین پایدار خوراک و سود ۱۰ برابری نسبت به سال گذشته توانست به موفقیت چشم‌گیری دست یابد.

وی افزود: پتروشیمی امیرکبیر در میان ۴۰۰ شرکت وزارت رفاه توانست بالاترین رشد سود را به‌دست بیاورد.

شرکت پتروشیمی امیرکبیر در سال ۹۹ توانست در شاخص تولید کل، تولید پلمیری، فروش مقداری و مدیریت بهینه سبد خوراک و سود خالص رکوردهای ۱۰ سال گذشته خود را جابه‌جا کند.
۴ خرداد ۱۴۰۰ ۱۱:۳۹
تعداد بازدید : ۱۴۰