نقش مهم تأمین به‌موقع کالا در پیشرفت پروژه‌ها

نقش مهم تأمین به‌موقع کالا در پیشرفت پروژه‌ها
مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران بر نقش مهم و کلیدی تأمین به‌موقع کالا در پیشرفت پروژه‌های این مجموعه تأکید کرد.
به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، بهرام صلواتی در آیین تودیع و معارفه مدیران پیشین و جدید مدیریت تدارکات و خدمات کالای شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران، ضمن گرامیداشت سالروز آزادی خرمشهر گفت: انجام پروژه‌ها مهم‌ترین وظیفه شرکت مهندسی و توسعه گاز است و باید مطابق استاندارد و کیفیت مطلوب و با صرف کمترین هزینه اجرا شود.

وی با تأکید بر تداوم دستیابی به مأموریت این شرکت در اجرای بهینه پروژه‌های صنعت گاز تصریح کرد: اکنون پروژه‌های فعال بسیاری در حال اجراست که پیشرفت آنها در گرو تأمین به‌موقع کالای پروژه‌هاست و از سوی مدیریت تدارکات و خدمات کالا انجام می‌شود. پیشرفت پروژه‌ها هم منوط به تأمین به‌موقع کالای پروژه‌هاست و مدیریت تدارکات و خدمات کالا با پشتیبانی از فرآیند تهیه اقلام مورد نیاز با اتکا به توان داخل کشور نقش مهمی در تحقق این موضوع ایفا می‌کند.

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران در پایان با تأکید بر جانشین‌پروری برای آینده این مجموعه، اظهار کرد: این مهم می‌تواند تداوم راه تلاش‌گرانی باشد که با تکیه بر فناوری‌های نوین و خلاقیت و ابتکارات خود، استفاده حداکثری از توان سازندگان داخلی را سرلوحه کارهای خود قرار داده‌ و با توسعه مزیت‌های رقابتی در شرکت‌های سازنده، افزون بر حفظ آهنگ شتابان پروژه‌ها، سبب صرفه‌جویی ارزی و ایجاد اشتغال برای مهندسان جوان و مستعد کشور نیز بشوند.
۴ خرداد ۱۴۰۰ ۱۱:۴۱
تعداد بازدید : ۳۳۶