بایدن مقررات جدید امنیت سایبری برای خطوط لوله را ابلاغ می کند

بایدن مقررات جدید امنیت سایبری برای خطوط لوله را ابلاغ می کند
بعد از حمله سایبری به بزرگ ترین خط لوله سوخت ایالات متحده و باجگیری هکرها حالا دولت جو بایدن بنا دارد مقررات جدیدی برای امنیت سایبری این خطوط لوله ابلاغ کند.

به گزارش اوپکس به نقل از انرژی امروز یک منبع آگاه به بلومبرگ گفته است که بر اساس این مقررات جدید که اداره امنیت حمل و نقل منتشر کرده است، بهره برداران خطوط لوله باید هر نوع حمله سایبری را ابتدا به وزارت امنیت میهن گزارش دهند.

بر اساس این دستورالعمل شرکت ها باید نقطه تماس سایبری راه اندازی کنند و از طرفی تعهدات امنیتی شرکت ها را هم در مقابل حملات سایبری به خطوط لوله بالا برند.

وزارت امنیت میهن می گوید «دولت بایدن برای امنیت بهتر زیرساخت های آمریکا اقدامات بیشتری انجام خواهد داد که در روزهای آینده جزئیات آن مشخص خواهد شد».

حمله به خط لوله شرکت کلونیال پایپلاین باعث اختلال در سوخت رسانی در آمریکا شد و بر همین اساس واشنگتن پست نوشته است که مقررات جدید از این خطوط لوله در برابر حملات سایبری محافظت خواهد کرد. این شرکت ها باید سیستم های خود را در برابر حملات سایبری بهبود بخشند و در صورت هک شدن اقدامات لازم را بر اساس این دستورالعمل انجام دهند.

۵ خرداد ۱۴۰۰ ۱۴:۲۶
تعداد بازدید : ۲۷۴