عرضه اوراق سلف موازی نفتی در روزهای آینده

عرضه اوراق سلف موازی نفتی در روزهای آینده
مدیر عامل بانک سپه از عرضه اوراق سلف موازی نفتی در روزهای آینده خبر داد و ابراز امیدواری کرد منابع خوبی طی عرضه ی این اوراق جمع آوری شود.
به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا،ˈ رامین پاشایی فامˈ روز یکشنبه در میزگرد ˈروش ها و ابزارهای تامین منابع مالی در شرایط تحریمˈ در حاشیه چهارمین همایش ملی ارتقای توان داخل، گفت: طی یک اقدام مشترک با وزارت نفت در مورد عرضه اوراق سلف موازی نفتی به نتیجه رسیدیم و این اوراق طی روزهای آینده با هماهنگی صورت گرفته با بانک مرکزی به بازار عرضه خواهد شد.

وی با بیان اینکه انتظار داریم منابع خوبی طی عرضه ی این اوراق جمع آوری شود،

افزود: در حال حاضر 15 تا 18 میلیارد دلار منابع مالی در اختیار مردم است که باید ابزارها و مشوق هایی تعریف شود تا این منابع به بخش تولید بازگردد.

به گفته ی مدیرعامل بانک سپه ،استفاده از ابزارهایی مانند سلف نفتی ، این فرصت را به مردم می دهد تا با پرداخت ارز ذخیره شان ، اقدام به خرید اوراق کنند و وجه آنها به تولید کشور کمک خواهد کرد.

میزگرد روشها و ابزارهای تامین منابع مالی در شرایط تحریم ، از برنامه های حاشیه ای چهارمین همایش ملی ارتقا توان داخل است .

چهارمین همایش ملی ارتقای توان داخل امروز با هدف شناسایی حلقه های مختلف ایجاد ارزش افزوده در حوزه های صنعتی ،ایجاد بستری برای مشارکت بین بخشی، ارزیابی توان مهندسی و پیمانکاری مجریان پروژه های کلان کشور و کمی و کیفی سازی شاخص های ارتقای توان داخل امروز در پژوهشگاه صنعت نفت آغاز به کار کرد و به مدت دو روز ادامه دارد.
۵ دی ۱۳۹۱ ۱۴:۰۹
تعداد بازدید : ۱,۵۰۷