شیرین ‌ترین روز زندگی وزیر نفت رقم خورد

شیرین ‌ترین روز زندگی وزیر نفت رقم خورد
رستم قاسمی وزیر نفت از آغاز عملیات اجرایی طرح گازرسانی به شهر پل سفید در استان مازندران به عنوان شیرین‌ ترین روز زندگی خود یاد کرد.
به گزارش شرکت ملی گاز، رستم قاسمی در مراسم آغاز عملیات اجرایی یک طرح گازرسانی با بیان اینکه امروز با آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به شهر پل سفید شیرین‌ترین روز زندگی بنده شکل گرفته است، گفت: ایران کشور ثروتمندی در منابع عظیم هیدروکربوری است.

وزیر نفت با اعلام اینکه غرب و جهان استکباری به دنبال تضعیف کشور هستند، تصریح کرد: هم اکنون با وجود تحریم ها بخش عمده‌ای از نفت کشور را به کشورهای مختلف جهان صادر می کنیم.

این عضو کابینه دولت دهم با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی بیش از 55 درصد از روستاها و 97 درصد از شهرهای کشور از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند، بیان کرد: با اجرای این پروژه جدید امکان گازرسانی به یک شهر جدید در مناطق کوهستانی و صعب العبور فراهم می شود.

جواد اوجی معاون وزیر نفت هم در تشریح جزئیات اجرای این طرح گازرسانی، توضیح داد: این طرح جدید گازرسانی با توجه به شرایط جغرافیائی و عبور خطوط لوله گاز از مناطق کوهستانی و رودخانه ها اجرایی شده است.

مدیرعامل شرکت ملی گاز با یادآوری اینکه برای تکمیل و راه اندازی این طرح بیش از 76 کیلومتر خط تغذیه گاز ساخته شده است، تصریح کرد: با بهره برداری از این طرح جدید بیش از 2 هزار و 250 خانوار معادل 7 هزار و 708 نفر از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.

۱۰ دی ۱۳۹۱ ۲۱:۰۶
تعداد بازدید : ۱,۳۴۳