میزان سرمایه گذاری پایدار به بیش از یک سوم دارایی‌های 5 بازار رسید

میزان سرمایه گذاری پایدار به بیش از یک سوم دارایی‌های 5 بازار رسید
گزارش روز دوشنبه اتحادیه سرمایه‌گذاری جهانی پایدار (GSIA) می‌گوید میزان کل سرمایه‌گذاری های پایدار جهانی به 35.3 تریلیون دلار یعنی بیش از یک سوم کل دارایی های 5 بازار بزرگ دنیا رسیده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اوپکس به نقل از انرژی امروز از رویترز، GSIA با استفاده از ابزاری برای ارزیابی سرمایه گذاری پابدار نشان داده است که دارایی هایی که به صورت تخصصی مدیریت شده اند به 36 درصد کل دارایی های تحت مدیریت دنیا رسیده است.

بر اساس این گزارش برای جمع آوری این اطلاعات از فرایندی استفاده شده است که به ارزیابی ریسک و اثرات بازگشت سرمایه می پردازد و در ارزیابی های خود پول سرمایه گذاری شده را بررسی می کند.

این گزارش به صورت دو سال یکبار منتشر می شود و به ارزیابی دارایی ها در ایالات متحده، اروپا، استرالیا، ژاپن و کانادا می‌پردازد.

در تمامی این مناطق به غیر از ژاپن داده‌ها مربوط به سال 2019 است، در ژاپن اما داده های مارس سال 2020 استفاده شده است.

از گزارش پیشین تا کنون میزان کل دارای هایی این بازارها 15 درصد افزایش یافته است.

100614-N-8335D-090
SASEBO, Japan (June 14, 2010) Japanese contractors install solar panels on the Public Works building roof at Fleet Activities Sasebo, Japan. The project is part of a $564,000 project to improve energy efficiency on the base. (U.S. Navy photo by Mass Communication Specialist 1st Class Richard Doolin/Released)

کانادا و ایالات متحده در دو سال گذشته بیشترین میزان سرماهی گذاری پایدار را داشته و این سرمایه گذاری در این کشورها به ترتیب به 48 و 42 دلار رسیده است.

۲۸ تیر ۱۴۰۰ ۱۳:۴۵
تعداد بازدید : ۱۵۷