اوجی به نیازها و چالش‌های صنعت نفت مسلط است

اوجی به نیازها و چالش‌های صنعت نفت مسلط است
عضو کمیسیون عمران مجلس به تسلط وزیر پیشنهادی نفت به نیازها و چالش‌های صنعت نفت تأکید کرد: گسترش همکاری با بخش خصوصی کمک بزرگی به تحقق برنامه‌های توسعه‌ای صنعت نفت می‌کند.
اقبال شاکری با اشاره به اینکه «جواد اوجی» از بدنه صنعت نفت است و این موضوع واکنش مثبت کارکنان نفتی را در پی داشته، به خبرنگار شانا گفت: با توجه به سابقه مرتبط، ایشان به نیازها، چالش‌ها و برنامه‌های وزارت نفت مسلط و آشنا هستند.

وی به موفقیت‌ها و کارنامه مثبت آقای اوجی اشاره کرد و افزود: امیدوارم ایشان بتوانند در تحقق برنامه‌های خود در وزارت نفت موفق باشند، به‌طور کلی نظر مجلس درباره ایشان مثبت است.

عضو کمیسیون عمران مجلس، توسعه میدان‌های نفتی و تکمیل زنجیره ارزش را از مهم‌ترین مسائلی برشمرد که وزیر نفت آینده باید بر آنها تمرکز کند و گفت: رسیدن به این اهداف نیازمند سرمایه‌گذاری است و وزیر نفت باید به تخصیص منابع مالی برای توسعه صنعت نفت توجه ویژه داشته باشد.

شاکری بر به‌کارگیری نیروی انسانی توانمند و متخصص موجود در صنعت نفت تأکید کرد و ادامه داد: این نیروها دارای دیدگاه‌های ارزشمند و نوآورانه‌ای برای بهبود بهره‌وری در صنعت نفت هستند که باید از توان موجود بهره برد.

وی تصریح کرد: توسعه همکاری با بخش خصوصی و افزایش اعتماد به این بخش برای تحقق برنامه‌های صنعت نفت بسیار ثمربخش خواهد بود.
۳۱ مرداد ۱۴۰۰ ۰۹:۴۹
تعداد بازدید : ۲۰۲