پیام تبریک ریاست هیئت مدیره اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفت،گاز و پتروشیمی ایران به مناسبت روز پزشک

پیام تبریک ریاست هیئت مدیره اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفت،گاز و پتروشیمی ایران به مناسبت روز پزشک

 اول شهریور ماه سالروز تولد حکیم بزرگوار شیخ الرئیس ابوعلی سینا ملقب به پدر طب ایران شایسته ترین روز  برای گرامیداشت پزشک می باشد. میراث آن اسوه طب و فیلسوف فرزانه، امانتی است گرانبها برای یکایک پزشکان محترم این مرز و بوم در گستره زمان تا واسطه تسلی آلام و شفای بیماران به اذن ذات مقدس الهی باشند.

امسال هم مانند سال گذشته این مناسبت رنگ و بوی دیگری دارد. در شرایط اپیدمی بیماری منحوس کرونا از همان روزهای ابتدایی شیوع بیماری در کشورمان شاهد حضور پر رنگ و فداکارانه پزشکان عزیز در کنار تمامی مدافعان سلامت بوده ‏ایم که با تلاش صادقانه و مخلصانه در خط مقدم مبارزه با این ویروس به کمک بیماران شتافتند و همانند هشت سال دفاع مقدس از جان مایه گذاشته و با خدمت و ایثار بار دیگر در صحنه تاریخ این سرزمین درخشیدند.
ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کادر درمانی کشور و عرض تبریک روز پزشک و خدا قوت به جامعه پزشکی و یادآوری این مهم که با رعایت پروتکل‏ ها و دستورالعمل ‏های بهداشتی قدردان تلاش و زحمات این عزیزان باشیم.
از تلاش‏های بی وقفه و شبانه روزی پزشکان، مراقبین و کادر درمانی در سراسر کشور  قدردانی می‏ نمایم.
 به امید روزی که در سایه الطاف الهی با گذار موفق از بحران ناشی از شیوع کرونا شاهد تحقق، رشد و بالندگی شاخص‏ های نظام سلامت کشور  باشیم.

 

با احترام
سید ابوالقاسم هاشمی
ریاست هیئت مدیره اتحادیه صادرکننذگان فرآورده های نفت،گاز و پتروشیمی ایران
۱ شهریور ۱۴۰۰ ۱۱:۱۲
تعداد بازدید : ۲۰۸