در پایانه بندر امام خمینی از فردا صورت می گیرد؛

عرضه مستقیم دو محصول دیزلی ایرانول

عرضه مستقیم دو محصول دیزلی ایرانول
مدیر فروش داخلی شرکت نفت ایرانول از عرضه مستقیم دو محصول دیزلی ایرانول در پایانه بندر امام خمینی از فردا خبر داد.
به گزارش اوپکس به نقل از نفت ما ، مصطفی فریدون نژاد مدیر فروش داخلی شرکت نفت ایرانول گفت:از اردیبهشت ماه با دستور و تاکید مدیر عامل محترم در راستای کمک به ناوگان حمل و نقل عمومی کشور، برنامه ریزی جدیدی مبنی بر افزایش تولید و افزایش عرضه محصولات دیزلی صورت گرفته است که در ماههای گذشته این روند رو به افزایش بوده است.
مدیر فروش داخلی ایرانول گفت: نظارت بیشتر در حوزه فروش و عرضه در بازار و رسیدن محصول به مصرف کننده نهایی امریست که حسب تاکیدات مدیریت محترم عامل در حال انجام و پیگیری مجددانه است از این رو برنامه در حال انجام عرضه بیشتر با دقت فراوان در نحوه توزیع این محصولات با رویکرد بهبود و افزایش سرعت انتقال کالاهای اساسی می باشد که این امر در سه ماهه دوم سال با قوت بیشتری در حال پیگیری و انجام می باشد.
فریدون نژاد گفت: در این راستا در گام بعدی این طرح با همکاری واحد توزیع مویرگی شرکت نفت ایرانول نسبت به عرضه مستقیم و بدون واسطه محصولات پر مصرف دیزلی با قیمت مصوب سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان به منظور رفاه حال مصرف کنندگان، طرح فروش محصولات دیزلی ایرانول D-17000 ، و D-7000 را به صورت مستقیم از روز سه شنبه 16 شهریور ماه در پایانه صادراتی امام خمینی (ره) در بندر ماهشهر آغاز خواهیم نمود.
شایان ذکر است روغن موتور دیزلی D17000 پلاس در کلیه موتورهای دیزلی چهار زمانه، سوپر شارژ و توربوشارژ انواع اتوبوس،مینی بوس و کامیون های بنز اکتروس و اکسور، اتوبوس های شهاب، ولووFM,NH,FH،کامیونت های ایسوزو، اتوبوس های 1312B, OM457LA، مگاترانس،HOWO، انواع کمپرسی و کشنده، ماشین های کشاورزی، عملیات راهسازی و حفاری نظیر بیل هیدرولیکی، بلدوزر و گریدر و ....مورد استفاده است.
روغن موتور دیزلی D7000 نیز خاور، کمپرسورهای قدیمی ولوو، ماک، داف، اتوبوس 302، ماشین های راهـسازی و حفاری نظیر بیل هیـدرولیکی، بلدوزر گریدر و .... مجاز به استفاده از این روغن هستند.
وی در پایان افزود: امید است با تلاش بیشتر همکاران فروش مویرگی شرکت نفت ایرانول و نظارت دقیق تر سازمانهای ناظر بر نحوه توزیع بتوانیم رضایت بیشتر مصرف کنندگان عزیز را به ارمغان بیاوریم.
۱۵ شهریور ۱۴۰۰ ۱۴:۰۵
نفت ما |
تعداد بازدید : ۳۲۸