برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی
شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز،‌ پالایش و پتروشیمی از 27 لغایت 30 فروردین ماه سال آینده در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود.

به گزارش نفت نیوز، با توجه به امنیت موجود در کشور و ثبات سیاسی ، اقتصادی و همچنین اقتدار جمهوری اسلامی در عرصه منطقه ای و بین المللی، پیش بینی می‌شود شانزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از رونق بیشتری نسبت به سال های قبل برخوردار شود.

ستاد برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت،‌ گاز، پالایش و پتروشیمی برای ارتباط با شرکت‌های داخلی و خارجی علاقه مند به حضور در این نمایشگاه پایگاه اینترنتی www.Iranoilshow.org  را  فعال نموده است.

 دست اندرکاران حوزه نفت، گاز، پالایش و پخش و پتروشیمی در بخش های سازندگان تجهیزات و قطعات مرتبط با صنعت نفت، پیمانکاران ساختمان و نصب و مهندسین مشاور، تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرآورده های نفتی و پتروشیمی، شرکت های فناوری، پیمانکاران عمومی و خدماتی (فنی - بازرگانی)، مراکز پژوهشی و آموزشی می توانند جهت اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی یادشده مراجعه و یا با تلفن های : 88895524 و 88895554 تماس حاصل نمایند.

بر پایه این گزارش، نمایشگاه بین المللی نفت و گاز ایران، بزرگترین نمایشگاه تخصصی کشور و دومین نمایشگاه بزرگ نفت در جهان به شمار می‌رود.
این نمایشگاه با هدف ایجاد تعامل بیشتر شرکت های پیمانکار و سازندگان داخلی و خارجی ،  جذب سرمایه گذاری و با حضور شرکت‌های اصلی و فرعی صنعت نفت برپا می شود.

از روابط عمومی وزارت نفت و چهار شرکت اصلی نفت،گاز، پتروشیمی و پالایش و پخش خبر می رسد، جلسات هماهنگی میان این روابط عمومی ها و واحدهای ذیربط در شرکت های یادشده برای هرچه باشکوهتر برگزار شدن نمایشگاه شانزدهم برگزار شده است.
۱۷ اسفند ۱۳۸۹ ۱۱:۵۹
نفت نیوز |
تعداد بازدید : ۱,۴۷۱