پیام پایان ماموریت دبیرکل اتحادیه

پیام پایان ماموریت دبیرکل اتحادیه

اکنون بیش از 4 سال است که به‌عنوان دبیرکل اتحادیه صادرکنندگان فرآورده‌های نفت، گاز و پتروشیمی ایران در خدمت همه‌ شما بزرگواران بوده‌ام و در این مدت، تمام دانش، توان، ‏ارتباطات و مراوداتم را به اعتلای جایگاه این اتحادیه معطوف داشته‌ام؛ نمود عینی آن را می‌توان در رتبه برتر این اتحادیه میان تشکل‌های زیرمجموعه اتاق بازرگانی مشاهده نمود. البته که یقیناً مشارکت و پشتیبانی همه‌جانبه همکاران گرامی، خصوصاً طی سال‌های اخیر، سبب شده است تا این مجموعه به‌عنوان مرجع شاخص و متخصص در حوزه صادرات فرآورده‌های نفت، گاز و پتروشیمی شناخته‌شده و ارگان‌های نظارتی و تصمیم گیر بیش از گذشته از نظرات و دیدگاه‌های کارشناسی این اتحادیه در تصمیم‌گیری‌های خود استفاده نمایند.

معتقدم ایجاد رگولاتوری در صنعت نفت کشور می‌تواند مسیر روشنی برای فعالیت‌های تجاری ما بگشاید و این ایجاد شفافیت در روان‌سازی فرایندهای تولیدی و صادرات و رونق اقتصادی و افزایش اشتغال‌زایی در کشور نمود خواهد یافت. به وسع توان خود تلاش کردم تا مسیر رسیدن به این هدف را هموار نموده و امیدوارم در آینده‌ای نزدیک نتیجه این تلاش‌ها را به‌صورت ملموس در گشایش تنگناهای کاری  و به پویایی فعالیت‌های تجاری همکاران خود مشاهده نمایم.

در دوره مأموریتم، همواره تلاش نموده‌ام تا بر پایه بررسی‌های علمی و پژوهشی و مستند به آمار تخصصی، تحلیل‌های مستدلی از شرایط موجود متأثر از چالش‌های متعدد کشور که همه ما با آن به‌نوعی درگیر بوده‌ و هستیم، ارائه داده تا درنهایت منجر به پیدایش راهکارهای مناسبی برای رفع موانع تولید و صادرکنندگان با تأکید بر منافع ملی و سلامت کاری گردد. ازاین‌رو می‌توانم با افتخار عنوان کنم، تشکیل دپارتمان پژوهش و آمار در اتحادیه گام بلندی به‌سوی ارتقای جایگاه اتحادیه به‌عنوان یک تشکل سراسری و مرجع تخصصی در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی بوده است و می‌توان در آینده با تقویت این بخش، در قالب یک کار تشکیلاتی هدفمند و منسجم،  نقش به سزایی در بهبود شرایط صادرکنندگان و تأمین درخواست‌های به‌حق ایشان با لحاظ تنوع حوزه‌های کاری و اولویت‌گذاری جهت تحقق نیازهای هرکدام ایفا نمود.

در پایان زمان مأموریتم به‌عنوان دبیرکل اتحادیه، لازم دیدم مراتب سپاسگزاری و قدردانی خود را از کلیه عزیزان داشته باشم و برایتان سلامتی، شادکامی و سرافرازی روزافزون آرزومندم.

 

با تقدیم احترام

سعید رفیعی فر

خبر

۳۰ شهریور ۱۴۰۰ ۱۶:۲۰
تعداد بازدید : ۵۳۳