شرکت های زغال سنگ چینی فعال تر می شوند

شرکت های زغال سنگ چینی فعال تر می شوند
تولید کنندگان بزرگ زغال سنگ در چین به دنبال این هستند تا کمبود عرضه را جبران کنند و جلوی افزایش قیمت زغال سنگ مصرفی در زمستان را بگیرند.

به گزارش «انرژی امروز» از رویترز، انجمن انتقال و توزیع زغال سنگ چین می گوید که شرکت دولتی سرمایه گذاری انرژی چین در دیداری که با دیگر تولید کنندگان داشته است درباره راه های عرضه مناسب زغال سنگ در چین در فصل زمستان بحث کرده اند.

این انجمن می گوید که افزایش قیمت زغال سنگ بر خریداران این سوخت فشار وارد کرد اما عرضه کنندگان هم با مشکلات عملیاتی مواجه هستند.

در چین و به دنبال کاهش دما تقاضا برای زغال سنگ افزایش یافته است، از این رو دولت چین به دنبال این است که عرضه و تقاضای زغال سنگ را باهم متناسب سازد.

کمیسیون توسعه و اصلاحات ملی چین برای تامین تقاضای مورد نیاز زغال سنگ این کشور به معادن زغال سنگ اجازه داده است تولید خود را افزایش دهند.

CHANGJI, CHINA – JULY 04: Transport trucks transfer raw coal in pits as deep as 200 meters at the East Junggar Basin on July 4, 2018 in Changji Hui Autonomous Prefecture, Xinjiang Uyghur Autonomous of China

به گزارش «انرژی امروز» چین به عنوان یکی از کشورهای بزرگ مصرف کننده زغال سنگ و نیزو تولید کننده بزرگ گازهای گلخانه ای است. درصورت افزایش میزان مصرف زغال سنگ در این کشور میزان تولید گازهای گلخانه ای هم افزایش خواهد یافت.

چین برنامه هایی برای کاهش انتشارات خود دارد اما فعلا سرمای زمستان و افزایش قیمت سوخت باعث شده است میزان تولید و مصرف زغال سنگ در این کشور افزایش یابد

۳ مهر ۱۴۰۰ ۱۴:۳۲
تعداد بازدید : ۱۸۸