مشکلات مربوط به قیمت گذاری محصولات نفتی و سواپ و ترانزیت فرآورده ها

عضو محترم اتحادیه

 

با سلام

احتراماً پیرو مشکلاتی که برای اعضاء در رابطه با قیمت گذاری محصولات نفتی و پتروشیمی در بورس و قطع عملیات سواپ و مشکلات ترانزیت فرآورده ها بوجود آمده، پیگیری هایی توسط اتحادیه بعمل آمده است که نتایج آن بشرح زیر اعلام می گردد:

الف: در رابطه با قیمت خوراک و نرخ فروش محصولات در بورس ملاقاتی با هماهنگی اتاق تهران با جناب آقای آقامحمدی از معاونت اول ریاست جمهور صورت گرفت و توافق شد یک کارگروه بین اتاق تهران و ریاست جمهوری تشکیل و موضوع را پیگیری نمایند. که دوشنبه مورخ 89/12/16 اولین جلسه آن برگزار میگردد. لطفاً نقطه نظرات و مسائل مورد ابتلاء را جهت پیگیری به اتحادیه ارسال نمائید.

ب: با توجه به گلایه های اعضاء از عملکرد بازرگانی پخش در زمینه سواپ صادرات فرآورده، قیمت گذاری محصولات در بورس و بنکرینگ، جلسه ای با حضور آقای عامری مدیرعامل محترم پخش و اتحادیه تشکیل و قرار شد در اولین فرصت یک نشست تخصصی بین مدیران اتحادیه و مدیران پخش با حضور آقای عامری برگزار و موضوعات سریعاً مورد رسیدگی قرار گیرد لذا دوستانی که علاقمند به حضور خود در کارگروه هستند اعلام فرمایند و موارد مورد نظر نیز به اتحادیه ارسال گردد.

 

 

با تشکر

سید حمید حسینی

رئیس هیأت مدیره

 

۲۱ اسفند ۱۳۸۹ ۱۰:۰۲
تعداد بازدید : ۱,۷۱۰