صنعت پتروشیمی می‌تواند اقتصاد ایران را احیا کند

صنعت پتروشیمی می‌تواند اقتصاد ایران را احیا کند
دبیرکل انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی با تأکید بر حمایت از توسعه صنعت پتروشیمی گفت: صنعت پتروشیمی می‌تواند اقتصاد ایران را احیا کند.
به گزارش شانا به نقل از شرکت پتروشیمی جم، احمد مهدوی در نشست با اعضای کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل و جمعی از مدیران پتروشیمی جم اظهار کرد: ما کمیسیون صنایع را به خودمان خیلی نزدیک می‌دانیم و احساس می‌کنیم مشکلات را درک می‌کند. توقع این است که به ما کمک شود، چراکه اگر شما ما را پشتیبانی نکنید دچار مشکل می‌شویم.

وی ضمن تشکر از اعضای کمیسیون صنایع و هیئت رئیسه مجلس و فراکسیون توسعه صادرات گفت: راه‌اندازی واحد PDH پتروشیمی جم به تولید خاویار پتروشیمی کمک می‌کند، یعنی از طرح‌های پیشران با ارزش افزوده است.

دبیرکل انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی با اشاره به تحریم و مسائل و مشکلات ناشی از آن اظهار کرد: اگر از صنعت پتروشیمی حمایت شود تا ۱۰سال دیگر نیازی به ارز نفت وجود ندارد و ارز پتروشیمی‌ها حداقل ۶۰ الی ۷۰ درصد نیاز کشور را تأمین می‌کند و مشکلات تحریم به حداقل می‌رسد.

مهدوی یادآور شد: صنعت پتروشیمی به‌عنوان راه نجات و لکوموتیو حرکت اقتصادی کشور می‌تواند نقش ایفا کند، به شرطی که حرف‌ها و نیازهای ما را درک کنند.
۱۱ مهر ۱۴۰۰ ۱۰:۴۸
تعداد بازدید : ۱۷۲