روزانه 128 میلیون لیتر فرآورده به نیروگاه های کشور عرضه می شود

روزانه 128 میلیون لیتر فرآورده به نیروگاه های کشور عرضه می شود
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در جمع مدیران مناطق شمالی کشور در منطقه ساری گفت: روزانه بیش از 128 میلیون لیتر فرآورده نفتی به نیروگاه های کشور ارسال می شود.
به گزارش اوپکس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، مصطفی کشکولی در ادامه سفرهای استانی امروز در دومین همایش مشترک مدیران مناطق شمالی گلستان، چالوس، ساری و گیلان در ستاد منطقه ساری درباره آخرین وضعیت عرضه سوخت مایع به مشترکان در فصل زمستان گفت: هم اکنون سوخت رسانی پایدار و دائمی در سطح تمامی استان های کشور در حال انجام است.

وی با اشاره به این که رکوردی جدید در سوخت رسانی زمستانی به صنایع و نیروگاه ها ثبت شده است، گفت: در چند روز اخیر به طور متوسط روزانه 128 میلیون لیتر نفت کوره و گازوئیل به نیروگاه های کشور تحویل شده است که رکوردی جدید محسوب می شود و با ارسال سوخت مایع به نیروگاه ها هیچ گونه نگرانی درباره تامین انرژی این واحدها و صنایع وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی افزود: در چند روز گذشته با افزایش مصارف گاز طبیعی در بخش خانگی و تجاری، ارسال سوخت مایع و فرآورده های نفتی به صنایع و نیروگاه های کشور افزایش یافته است.

کشکولی در سخنان خود در جمع مدیران و روسای نواحی مناطق شمالی کشور با بیان این که در حال حاضر بیش از 270 میلیون لیتر انواع فرآورده های نفتی در سطح کشور توزیع می شود، گفت: این انتقال فرآورده های نفتی با شرایط بسیار بد جوی و سرمای پایدار در اکثر استان های کشور در حال انجام است.

به گزارش شانا، دومین همایش مشترک مدیران مناطق شمالی (گلستان- چالوس- ساری- گیلان) امروز، 27 دی ماه در ستاد منطقه ساری برگزار شد؛ بازدیدهای دوره ای مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران هر دو هفته یکبار از مناطق مختلف شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران انجام خواهد شد.

۲۸ دی ۱۳۹۱ ۱۱:۲۴
تعداد بازدید : ۸۱۹