دیدار هیئت مدیره با معاونت سیاستگذاری اقتصادی وزارت اقتصادی

دیدار هیئت مدیره با معاونت سیاستگذاری اقتصادی وزارت اقتصادی

📌 اعضای هیئت مدیره اتحادیه، دبیرکل و مشاور هیئت مدیره با دکتر سیدمحمد سبحانیان، معاون سیاستگذاری اقتصادی وزارت اقتصاد دیدار کرده و به معرفی اتحادیه و مشکلات و ارائه پیشنهادها و راهکارهای لازم پرداختند.

📌 در این نشست با اشاره به مشکلات واحدهای فراورده های روغن در تامین خوراک، تبعات قیر تهاتر در تولید و صادرات قیر، صدور ناهنجار مجوزهای بهره برداری در صنعت قیر و مشکلات واحدهای سوخت تقطیری، همچنین مشکلات پیش روی صنایع پایین دستی در بورس کالا و لزوم تصویب نهاد تنظیم گر، درخواست گردید مجوز
کارگزاری به اتحادیه اعطا گردد.

📌 معاون سیاستگذاری وزارت اقتصاد نیز در این جلسه بر ارائه مکتوب مشکلات و راه حل های لازمه تاکید کرده و گفت: اگر درخواست ها و پیشنهادات و مشکلات در حوزه مالیات، گمرک وهریک از نهادهای مورد نظر هر چه سریع تر به ما ارائه گردد، زمینه بازگشایی گره ها بیشتر فراهم خواهد شد.

📌 سبحانیان در ادامه افزود: این وزارتخانه جلسات متعددی را با فعالین اقتصادی و با حضور قوای دیگر نیز انجام داده و می دهد و می توانیم در حوزه انرژی نیز چنین جلساتی را با حضور وزیر برای بررسی درخواستهای اعضای اتحادبه برگزار کنیم .

📌 مدیر کل دفتر مقررات زدایی نیز در این نشست اظهار داشت: این وزارتخانه شرایط دریافت مجوز کارگزاری را به صورت شفاف ایجاد نموده و زیرساخت‌های آن آماده شده و به صورت الکترونیکی مجوزهای لازم را ارائه می دهد.

📌 امیر سیاح در ادامه گفت: اگر دلایل قانع کننده ای از طرف فعالین اقتصادی حوزه فرآورده های نفتی در تغییر یا حذف مقرراتی ارائه شود، امکان بررسی و حذف آن میسر خواهد بود
۷ دی ۱۴۰۰ ۱۷:۴۹
تعداد بازدید : ۵۰۱