فراکسیون نفت و گاز در مجلس شورای اسلامی تشکیل می شود

فراکسیون نفت و گاز در مجلس شورای اسلامی تشکیل می شود
رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان از تشکیل فراکسیون نفت و گاز در مجلس شورای اسلامی در چند روز آینده خبر داد.
به گزارش خبرنگار شانا در مناطق نفت خیز جنوب، سید شکرخدا موسوی روز دوشنبه (9 بهمن) در آیین گشایش چهارمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی خوزستان، اظهار کرد: با توجه به وجود فراکسیون های تخصصی مختلف در مجلس شورای اسلامی موضوع تشکیل فراکسیون نفت و گاز نیز پیگیری و در شرف شکل گیری است.
وی گفت: در این فراکسیون نمایندگان استان های نفت خیز کشور حضور دارند و مسائل این استان ها در حوزه نفت و گاز را مورد پیگیری قرار می دهند.
موسوی با اشاره به ظرفیت ها و جایگاه بالای استان خوزستان در ابعاد مختلف از جمله صنایع نفت و گاز افزود: وجود نیروهای متخصص، واحدهای بزرگ صنعتی و تولیدی و واحدهای مرتبط با صنعت نفت زمینه مناسبی برای توسعه این استان به شمار می آید.
نماینده مردم اهواز، حمیدیه و باوی در مجلس شورای اسلامی نقش نیروی انسانی در تحقق برنامه های صنعت نفت را مهم خواند و خواستار استفاده هر چه بیشتر از نیروهای بومی در استان شد.
وی همچنین توجه به زیرساخت ها و عمران و آبادانی مناطق پیرامونی تاسیسات نفت و گاز را یادآوری و بر توسعه همه جانبه استان خوزستان به عنوان قطب انرژی کشور تاکید کرد.
چهارمین نمایشگاه تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از سوی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با همکاری شرکت نمایشگاه های بین المللی خوزستان از 9 تا 12 بهمن دایر است.
در این نمایشگاه بیش از 150 شرکت و مجموعه بزرگ صنعتی از استان خوزستان و سایر استان ها که در زمینه ساخت قطعات و تجهیزات صنعت نفت به همراه تعدادی از شرکت های زیر مجموعه چهار شرکت اصلی تابع وزارت نفت شامل شرکت ملی نفت ایران، شرکت ملی گاز ایران، شرکت ملی پالایش و بخش فرآورده های نفتی ایران و شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران حضور دارند.
۱۰ بهمن ۱۳۹۱ ۲۳:۳۲
تعداد بازدید : ۸۴۸