پتروشیمی صاحب بانک جامع اطلاعات شد

پتروشیمی صاحب بانک جامع اطلاعات شد
دبیرکل انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی با اشاره به ضرورت یکپارچه‌سازی اطلاعات سازندگان، پیمانکاران و مشاوران پتروشیمی، اعلام کرد: تاسیس نخستین بانک جامع مجازی اطلاعات منجر به‌ شتاب در طرح توسعه طرح های پتروشیمی کشور می شود.
احمد مهدوی در گفتگو با مهر با استقبال از طرح راه اندازی نخستین بانک جامع مجازی اطلاعات صنعت پتروشیمی و صنایع تکمیلی ایران توسط شرکت ملی صنایع پتروشیمی، گفت: یکپارچه‌سازی اطلاعات سازندگان، پیمانکاران و مشاوران صنعت پتروشیمی از یکسو و بروزرسانی آن از طرف دیگر موجب می‌شود توانمندی صنعت پتروشیمی چه از لحاظ نیروی انسانی متخصص و دانش فنی بومی و چه از لحاظ وضعیت تولید محصولات متنوع شود.

دبیرکل انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی با تاکید بر اینکه براساس این اطلاعات می‌توان برنامه جامع و بلندمدتی را برای توسعه صنعت پتروشیمی تعریف و اجرایی کرد، افزود: از سوی دیگر راه اندازی این بانک جامع مجازی در توسعه صنایع تکمیلی صنعت پتروشیمی هم یک گام بلند به جلو است.

این مقام مسئول با اعلام اینکه در شرایط فعلی سیاست کلان دولت توسعه صنایع تکمیلی و تکمیل زنجیره ارزش صنعت پتروشیمی در کشور است، اظهار داشت: در گام بعد باید برنامه دقیقی برای صادرات کالاهای تولیدی و تعیین بازارهای هدف داشت که تحقق اهداف بلند صنعت پتروشیمی در برنامه چشم‌انداز توسعه را عملیاتی تر خواهد کرد.

وی با بیان این که این بانک می‌تواند با ارائه تصویری جامع از توانمندی‌ها و تولیدات صنعت پتروشیمی نقاط ضعف و قوت این صنعت را بهتر نشان دهد، خاطرنشان کرد: در این بانک حتی با ارائه نمایی کلی از صنعت پتروشیمی کشورهای مختلف در جهان و مقایسه با وضعیت پتروشیمی ایران با سایر کشورها به تصمیم‌گیران و برنامه‌ریزان کمک می‌کند تا با نگاه موشکافانه‌تری به بررسی مسائل و مشکلات صنعت پتروشیمی بپردازند.

به گزارش پانا نیوز، پس از رهنمودهای یکسال گذشته مقام معظم رهبری، نخستین بانک مجازی جامع صنعت پتروشیمی و صنایع تکمیلی ایران، موسوم به "ایزومر" آغاز به کار کرده است.

بر این اساس تدوین نخستین بانک اطلاعاتی جامع صنعت پتروشیمی و صنایع تکمیلی ایران در فضای مجازی موسوم به ایزومر به نشانی الکترونیکی www.isomer.ir از چندی پیش آغاز شده است.
۱۰ بهمن ۱۳۹۱ ۲۳:۴۴
تعداد بازدید : ۹۴۶