صادرات بیش از 3 میلیارد دلار محصول توسط شرکت بازرگانی پتروشیمی

صادرات بیش از 3 میلیارد دلار محصول توسط شرکت بازرگانی پتروشیمی
شرکت بازرگانی پتروشیمی از ابتدای فروردین تا پایان دی ماه امسال 3 میلیون و636 هزار تن محصولات پتروشیمی به ارزش 3 میلیارد 430 میلیون دلار به کشورهای مختلف جهان صادر کرده است.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، شرکت بازرگانی پتروشیمی از ابتدای فروردین تا پایان دی ماه امسال 3 میلیون و 636 هزار تن محصولات پتروشیمی به کشورهای مختلف جهان صادر کرده است.

 

ارزش کل صادرات شرکت بازرگانی پتروشیمی در این مدت 3 میلیارد و 430 میلیون دلار و بیشترین محصول صادر شده در این مدت، گاز مایع (پروپان و بوتان) با حجم 1.440 میلیون تن بوده است.

 

مدیر بازرگانی داخلی شرکت بازرگانی پتروشیمی پیش تر اظهار کرده بود : بیشتر محصولات پتروشیمی عرضه شده در کشور در قالب هلدینگ خلیج فارس و از سوی شرکت بازرگانی پتروشیمی عرضه می شود، همچنین محصولات پتروشیمی های دیگر مانند امیرکبیر، بیستون و تبریز، توسط این شرکت در بورس کالا عرضه می شود.

 

به گزارش شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی، جمشید محمدی افزوده بود: حدود 80 درصد از فروش داخلی محصولات پتروشیمی از سوی شرکت بازرگانی پتروشیمی و عرضه های منظم محصولات پلیمری روزهای سه شنبه و محصولات شیمیایی چهارشنبه هر هفته انجام می شود.

 

مدیر بازرگانی داخلی شرکت بازرگانی پتروشیمی آمار تولید و فروش از ابتدای امسال تاکنون را مطلوب خوانده و گفته بود: فروش این شرکت نسبت به سال گذشته افزایش مطلوبی را نشان می دهد.

۱۳ بهمن ۱۳۹۱ ۲۱:۳۳
تعداد بازدید : ۲,۵۶۶