هفتمین همایش سالانه اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفت، گاز و پتروشیمی

هفتمین همایش سالانه اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفت، گاز و پتروشیمی
هفتمین همایش سالانه صادرکنندگان نفت، گاز و پتروشیمی ایران با موضوع "نقش بخش خصوصی در شکوفایی اقتصاد مقاومتی، بررسی ضرورت سرمایه گذاری در بخش تولید و صادرات فرآورده های نفتی و... در مرکز همایشهای بین المللی صدا و سیما( تهران ) برگزار می گردد.

به گزارش اوپکس، محورهای این همایش که 15 بهمن ماه برگزار می گردد، تحلیل نقش بخش خصوصی در تحقق اقتصاد مقاومتی در مقایسه با بخش دولتی، بررسی ضرورت سرمایه گذاری در بخش تولید و صادرات فراورده های نفتی در مقایسه با صادرات نفت خام، بررسی روند پیشرفت فروش نفت توسط بخش خصوصی و بررسی اجرای عملیات صادرات نفت خام توسط بخش خصوصی و ارائه راهکار جهت رفع موانع توسط کارشناسان این حوزه می باشد.

میهمانان ویژه این همایش جمعی از مقامات دستگاهها و سازمانهای مرتبط همچون وزارت نفت، شرکت ملی پخش، ستاد مبارزه با قاچاق، گمرک ایران و ...، جمعی از اعضاء کمیسیونهای اقتصاد و انرژی مجلس شورای اسلامی و جمعی از مقامات اتاق های مشترک بازرگانی ایران و تهران می باشند.

فضای نمایشگاهی جهت ارائه آخرین دستاوردهای بخشهای مختلف تولیدی و صادراتی،  ایجاد زمینه مصاحبه با خبرنگاران و اصحاب رسانه و ایجاد زمینه معرفی نوع فعالیت تعدادی از واحدهای بزرگ و فعال در این حوزه از طریق فضاهای موجود در سالن مراسم تجلیل از حامیان همایش نیز از برنامه های جانبی این همایش اعلام شده است.

۱۴ بهمن ۱۳۹۱ ۲۳:۵۹
تعداد بازدید : ۱,۳۰۰