نشست هم اندیشی اتحادیه با انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی

نشست هم اندیشی اتحادیه با انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اوپکس، روسای هیئت مدیره اتحادیه و انجمن بر لزوم هم اندیشی و تعامل اعضای دو طرف بر تولید و رفع موانع آن، صادرات و عدم موازی کاری تاکید کردند.

📌 رئیس هیئت مدیره در این نشست با اشاره به گفتمان سازی در صنایع پایین دستی نفتی گفت: اتحادیه و انجمن های صنایع پایین دستی می توانند با تشکیل یک فدراسیون، تصمیمات و نیازهای این صنایع را پیگیری نمایند. 

📌 حمید حسینی افزود : پانزدهمین همایش سالانه اتحادیه در اردیبهشت سال آینده با موضوع تعارض منافع در صنایع نفتی برگزار می گردد که قصد داریم با دعوت از آقای اژه ای رئیس قوه قضائیه، موضوع تضاد منافع را که از جمله مباحث اصلی در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی است مورد واکاوی قرار دهیم .

📌 اسعدی دبیرکل اتحادیه نیز در این نشست با دعوت از اعضای هیئت مدیره انجمن جهت حضور و حمایت معنوی همایش سالانه اتحادبه، خواستار تعامل و هم‌اندیشی بیشتر بین اتحادیه و انجمن شده و افزود: انتظار می رود بتوانیم سیاست های میان مدت و بلندمدت صنعت پتروشیمی را با استفاده از ظرفیت های وزارت نفت، اتاق بازرگانی و کمیسیون انرژی اتاق رصد و پیگیری نماییم.

📌 مهدوی رئیس هیئت مدیره انجمن کارفرمایی پتروشیمی نیز با اشاره به اینکه انجمن به دنبال موازی کاری با اتحادیه نیست افزود: هدف انجمن ارتقاتولید، اقتصاد ملی، افزایش ارزآوری و رفع موانع تولید است و به دنبال هم افزایی و تعامل هستیم.

📌 محی الدین عضو هیئت مدیره و بابلی نائب رئیس کمیسیون پتروشیمی از اتحادیه و اعضای هیئت مدیره انجمن نیز متشکل از هدایت، ربانی، قنبری به ترتیب مدیران هولدینگ های شستان، باختر و نفت و گاز و پارسیان، همچنین صانعی، بیرقی و حمیدی از پتروشیمی های نوری، کرمانشاه و نوید و .... نیز در این نشست حضور داشتند.

۲۱ اسفند ۱۴۰۰ ۱۰:۱۶
تعداد بازدید : ۳۸۸