آغاز ثبت‌نام در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی نفت‌، گاز و پتروشیمی

آغاز ثبت‌نام در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی نفت‌، گاز و پتروشیمی
مدیر هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی گفت: ثبت نام شرکت‌های فعال در حوزه نفت و انرژی در این نمایشگاه از روز شنبه 5 اسفند ماه جاری ، آغاز می‌شود.
به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از وزارت نفت،ˈاسحاق رویورˈ گفت: علی رغم فشارها و محدودیت‌های بین المللی، این نمایشگاه از 29 فروردین تا اول اردیبهشت ماه سال آینده همچون سال های گذشته با هدف گسترش نهضت جهاد خودکفایی در صنعت نفت ایران، برگزار می‌شود.

وی افزود: هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با حضور شرکت ها، سازمان ها، موسسات، تولیدکنندگان و سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران و جهان، در محل دایمی نمایشگاه ‌های بین‌المللی تهران برپا می‌شود.

مدیر هجدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ادامه داد: شرکت ‌های داخلی و بین المللی می توانند برای ثبت نام اولیه در این دوره از نمایشگاه از ساعت 9 صبح روز شنبه پنجم اسفند ماه سال جاری به سایت الکترونیکی WWW.IRANOILSHOW.ORG مراجعه کنند.

مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت افزود: جانمایی غرفه های داخلی و بین المللی در نمایشگاه امسال به صورت کاملا تخصصی متناسب با حوزه های فنی و مهندسی شرکت ها، انجمن ها و سازمان های دولتی و خصوصی صورت خواهد گرفت.

به گفته ی وی در حاشیه هجدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ،همایش های فنی و تخصصی با مشارکت گسترده مدیران، کارشناسان، متخصصان بخش خصوصی فعال در صنعت نفت کشور برگزار می شود.
۵ اسفند ۱۳۹۱ ۰۳:۲۷
تعداد بازدید : ۱,۰۳۷