از قیمت خوراک راضی نیستیم/ کاهش قوانین ثابت با پیشرفت خصوصی‌سازی

از قیمت خوراک راضی نیستیم/ کاهش قوانین ثابت با پیشرفت خصوصی‌سازی
مدیر عامل مجتمع پتروشیمی بندر امام با ابراز نارضایتی از قیمت خوراک با توجه به قیمت NGL اظهار کرد: ما در نهایت تابع وزارت نفت هستیم.
محمد حسین ظریف‌کار در گفت‌وگو با خبرنگار انرژی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با تاکید بر این‌که هرچقدر قیمت خوراک کمتر باشد به تبع آن درآمد و سود حاصل از درآمد بیشتر می‌شود، گفت: با این وجود ما فقط از تصمیم نهایی وزارت نفت پیروی می‌کنیم.

 

 

وی با اشاره به این‌که احتساب قیمت خوراک براساس دلار آزاد معادله منطقی است، گفت: هنگامی که محصول با دلار فروخته می‌شود باید طبیعتا به دلار هم پول گرفته شود.

 

 

مدیر عامل مجتمع پتروشیمی بندر امام در مورد فروش خوراک براساس ارز آزاد گفت: این کلیت برای همه موارد نیست و در شرایط مختلف برای جلوگیری از خام‌فروشی شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران به طرق گوناگون از صنعت پتروشیمی حمایت می‌کند.

 

 

ظریف‌کار با تاکید بر این‌که صنعت پتروشیمی مراحل نهایی خصوصی‌سازی را طی می‌کند، گفت: قوانین ثابت کار با توجه به خصوصی‌سازی به مرور کم می‌شود و طرفین با تشخیص و با خط مشی برنده برنده کار می‌کند.

 

 

به گزارش ایسنا، برخی از فعالان صنعت پتروشیمی از قیمت بالای خوراک گله‌مند هستند و می‌گویند که قیمت خوراک بر تولیدات آنها تاثیر می‌گذارد.

۱۱ اسفند ۱۳۹۱ ۲۲:۵۶
تعداد بازدید : ۹۲۶