سخنگوی اتاق ایران خبر داد: تدوین برنامه‌های اقتصادی پیشنهادی فعالان بخش خصوصی برای نامزدهای ریاست جمهوری

سخنگوی اتاق ایران خبر داد: تدوین برنامه‌های اقتصادی پیشنهادی فعالان بخش خصوصی برای نامزدهای ریاست جمهوری
اتاق ایران به عنوان تشکل تشکل‌های اقتصادی بخش خصوصی، ضمن تأکید بر حضور حداکثری این گروه جامعه در انتخابات ریاست جمهوری آینده، پیشنهادهای راهبردی مشخصی نیز برای نامزدهای انتخابات را در‌ دست تدوین دارد.

به گزارش روابط عمومی اتاق ایران، «علی درستکار»، سخنگوی اتاق ایران با بیان این مطلب گفت: «روشن است که اتاق ایران به عنوان پارلمان بخش خصوصی کشور یک کانون سیاسی نیست بنابراین حمایت مصداقی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری نمی‌تواند در راهبردهای کلان این تشکل تعریف شده باشد.»

وی ادامه داد: «اتاق ایران یک کانون اقتصادی است و طبیعتاً در حوزه اقتصاد کشور براساس راه‌بردها و نقطه‌نظرات خاص خود رفتار می‌کند. از این رو با وجود تأکید بر عدم حمایت مستقیم نامزدهای انتخابات، بسته‌ای پیشنهادی روشن اقتصادی رفتار می‌کند. برای داوطلبان پست ریاست جمهوری سال 92 دارد.»

سخن‌گوی اتاق ایران افزود: «در این بسته‌های پیشنهادی علاوه بر این‌که مهم ترین و ضروری‌ترین محورهای اقتصاد کشور برشمرده شده، مطالبات فعالان اقتصادی بخش خصوصی نیز از رئیس جمهور آینده تبیین شده است. به عبارت دیگر پارلمان بخش خصوصی پیشنهادهای خود برای حوزه اقتصاد کشور را ارائه داده و هم‌زمان، راه حل های مورد نظر و لازم را نیز تبیین کرده است.»

درستکار تأکید کرد: «اتاق ایران به عنوان فراگیرترین تشکل اقتصادی بخش خصوصی هم‌چنین بر حضور و مشارکت حداکثری تمامی مردم خصوصا فعالان اقتصادی در انتخابات ریاست جمهوری آینده تأکید دارد.»

۱۸ اسفند ۱۳۹۱ ۲۰:۴۳
تعداد بازدید : ۱,۰۰۶