با حضور اعضای کمیسیون قیر اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفت، گاز و پتروشیمی ایران

چهاردهمین همایش و نمایشگاه قیر، آسفالت و ماشین‌آلات آغاز بکار کرد

چهاردهمین همایش و نمایشگاه قیر، آسفالت و ماشین‌آلات آغاز بکار کرد
چهاردهمین همایش و نمایشگاه قیر، آسفالت و ماشین‌آلات با حضور مسئولان، فعالان بخش خصوصی و با مشارکت ۳۵ شرکت داخلی در مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی آغاز بکار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اوپکس، چهاردهمین همایش و نمایشگاه قیر، آسفالت و ماشین‌آلات امروز ۱۰ آبان با حضور معاونان وزیر راه و شهرسازی، فعالان بخش خصوصی و با حضور اعضای کمیسیون قیر اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفت، گاز و پتروشیمی ایران در سالن پاکدامن مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی افتتاح شد و آغاز بکار کرد.

در این دوره از همایش و نمایشگاه ۳۵شرکت داخلی شرکت کرده‌اند و برگزارکنندگان این دوره شامل مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی ، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ، شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل، و شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک است. بررسی علل بروز خرابی زودرس رویه‌های آسفالتی در کشور و راهکارهای پیشنهادی برای رفع آن، ارائه گزارش فعالیت‌های انجمن قیر ایران، آینده پیش‌روی صنعت قیر کشور بخشی از موضوعاتی است که در این دوره از همایش به آن پرداخته می‌شود.

رئیس هیئت مدیره و دبیرکل اتحادیه با حضور در غرفه اعضای اتحادیه، گفتگوهای جداگانه ای در خصوص مشکلات صنعت قیر، خصوصا مالیات بر مواد خام و نیمه خام داشتند .

۱۰ آبان ۱۴۰۱ ۱۷:۵۹
تعداد بازدید : ۱۸۶