آخرین جلسه هیئت‌مدیره دوره دهم

آخرین جلسه هیئت‌مدیره دوره دهم
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اوپکس، روز گذشته (سه‌شنبه 15 آذرماه) سی و ششمین و آخرین جلسه هیئت‌مدیره اتحادیه برگزار شد.
رئیس هیئت مدیره اتحادیه در پایان این نشست گفت : امروز سی و ششمین و آخرین جلسه هیئت‌مدیره این دوره اتحادیه برگزار شد. در این جلسه ضمن انجام کارهای قانونی مربوط به مجمع ازجمله تصویب عملکرد و تصویب لیست اعضایی که برای هیئت‌مدیره و بازرس نامزد شده بودند، قرار شد پس از بررسی و تأیید آن‌ها توسط بازرس قانونی اتحادیه، روز یکشنبه 20 آذرماه مجمع فوق‌العاده برای اساسنامه تشکیل و پس‌ازآن مجمع انتخاباتی اتحادیه برگزار شود.
سیدحمید حسینی افزود : قطعا حضور پرشور و پررنگ اعضاء در این جلسه اولاً کمک می‌کند به اینکه جلسه با حضور دوسوم اعضا تشکیل شود و همچنین این حضور حداکثری باعث ایجاد نقطه قوتی برای هیئت‌مدیره جدید خواهد شد. باوجود همه مشکلاتی که توسط اتاق بازرگانی ایران برای هیئت‌مدیره این دوره اتحادیه ایجاد شد، خوشبختانه با عنایت به همکاری اعضاء با یکدیگر توانستیم در جهت گسترش اعضاء اتحادیه اقدامات خوبی را انجام دهیم. بسیاری از شرکت‌های بزرگی که در سال‌های قبل عضو اتحادیه بودند و در این سال‌های کرونا و در سال‌هایی که اتحادیه دچار مشکل شد اتحادیه را ترک کرده بودند، به اتحادیه برگشتند و امروز خوشحالیم که بگوییم که در حالی اتحادیه را به هیئت‌مدیره جدید واگذار می‌کنیم که جایگاه اتحادیه به‌شدت ارتقاء یافته و اتحادیه در این زمینه توانسته حرکت‌های بسیار خوبی را انجام دهد.
حسینی ادامه داد : ضمن اینکه ما یک برنامه دو ساله به اعضاء اتحادیه داده بودیم که انشا الله در مجمع شرح آن‌ها را خواهم داد. تقریباً 70 تا 80 درصد آن اهداف محقق شد . اگرچه دلمان می‌خواست در جهت توانمندسازی اعضاء و در سطح امور بین‌الملل کارهایی انجام می‌دهیم که شانس با ما یار نشد و نتوانستیم آن کارها را به سرانجام برسانیم. حتماً توصیه می‌کنیم که هیئت‌مدیره جدید در این راستا گام‌هایی را بردارند. انشالله اتحادیه مثل سابق سرزنده، فعال و شاداب به کار خود ادامه دهد.
رئیس هیئت مدیره در پایان گفت : لازم میدانم از تک‌تک اعضاء اتحادیه، هیئت‌مدیره، هیئت‌رئیسه کمیسیون‌ها که بازوی تخصصی اتحادیه بودند، تک‌تک پرسنل دبیرخانه اتحادیه، بازرس اتحادیه که بسیار صریح و شفاف و دلسوزانه پیگیر مسائل اتحادیه بود، دبیر کل که از ارتباطاتش در تمامی ارگان‌ها و نوشتن برنامه‌ها و تصویب قوانین استفاده کردیم و مشاور هیئت مدیره که با تجربیاتش به اتحادیه بسیار کمک کرد، تشکر و قدردانی کنم.
۱۶ آذر ۱۴۰۱ ۱۳:۰۷
تعداد بازدید : ۴۸۷