گزارشی از شرایط فعلی صنعت نفت در کمیسیون انرژی

گزارشی از شرایط فعلی صنعت نفت در کمیسیون انرژی
عضو کمیسیون انرژی مجلس، با اشاره به حضور وزیر نفت در کمیسیون انرژی، گفت: رستم قاسمی به همراه تنی چند از معاونان و مدیران ارشد وزارت نفت کشور با حضور در کمیسیون انرژی مجلس، گزارشی از شرایط فعلی صنعت نفت ارایه کردند.

سید موسی موسوی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به جلسه امروز( یکشنبه ۱۸ فروردین) کمیسیون انرژی مجلس، گفت: در جلسه امروز که اولین جلسه کمیسیون انرژی در سال جدید محسوب می‌شد، اعضای این کمیسیون اخبار و گزارش‌های مربوط به حوزه انتخابیه خود را مطرح کردند.
نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی، افزود: در جلسه امروز کمیسیون انرژی مجلس، طرح یک شوری استفساریه بند ۳ تا ۱۰ قانون بودجه سال ۹۲ کل کشور و همچنین بررسی طرح یک شوری اصلاح ماده ۳۳ قانون توزیع آب، بررسی و مورد رای‌گیری قرار گرفت و در پایان نیز به تصویب رسید.

وی با اشاره به حضور وزیر نفت در کمیسیون انرژی، تاکید کرد: رستم قاسمی وزیر نفت به همراه تنی چند از معاونان و مدیران ارشد وزارت نفت کشور با حضور در کمیسیون انرژی مجلس گزارشی از شرایط فعلی صنعت نفت را ارائه کردند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، فعالیت‌های وزارت نفت را در سال گذشته مثبت و چشمگیر ارزیابی و تصریح کرد: با وجود تمامی تنگناها و محدودیت‌های موجود عملکرد وزارت نفت در حوزه‌های مختلف نفت، گاز و پتروشیمی مثبت و تاثیرگذار بود و در جلسه امروز کمیسیون انرژی، ضمن قدردانی از وزیر نفت، وی پاسخگوی سوالات نمایندگان مجلس نیز بود./

۱۸ فروردین ۱۳۹۲ ۲۳:۴۱
تعداد بازدید : ۱,۰۱۲