اطلاعیه کمک برای زلزله‌زدگان استان بوشهر

اطلاعیه کمک برای زلزله‌زدگان استان بوشهر
در پی وقوع زلزله در برخی شهرستان‌های استان بوشهر، جامعه نیکوکاری ابرار وابسته به اتاق ایران، آمادگی خود برای ارسال کمک فعالان بازرگانی به این منطقه را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی اتاق ایران، متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

بار دیگر کنش طبیعت، بر تدبیر انسانی غلبه کرد و ملت ایران را در سوگ جمعی از هم‌وطنان عزیز داغدار نمود. اندوه کسانی که عزیزانشان را در زلزله 1/ 6 ریشتری هولناک استان بوشهر از دست داده‌اند، با هیچ کلماتی تسلیت‌بردار نیست، اما همت و غیرت ما در تهیه مایحتاج بازماندگان این فاجعه بزرگ، اندک کاری است که می‌توان در کاهش پیامدهای آن انجام داد. بر ماست که به پاس احترام مادرانی که در آخرین لحظه نیز فرزندانشان را در آغوش گرفته و در تلی از خاک مدفون شدند، و به یاد دل‏‌های از حرکت ایستاده پدران آرزومند سعادت فرزندان، نگذاریم که رنجی بیش از این بر مردم شهرهای خورموج، کاکی، شنبه، دشتی و دشتستانی روا گردد.

مطمئن هستیم که جامعه فعالان اقتصادی در اتاق‏‌های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سراسر کشور و تشکل‌های وابسته اقدام سریع و ضربتی برای رفع نیازهای آسیب‌دیدگان این فاجعه دل‌خراش را ضروری دانسته و از هیچ کمکی در این جهت دریغ نخواهند ورزید.

جامعه نیکوکاری ابرار، پذیرای کمک‏‌های نقدی از طریق حساب جام شماره 37/ 31167323 بانک ملت و کمک‏‌های غیرنقدی از طریق اتاق بوشهر می‌باشد.

شماره‌‏های تماس: 88346543 و 24- 88346723

شماره فکس: 88345809

جامعه نیکوکاری ابرار

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران

۲۶ فروردین ۱۳۹۲ ۰۰:۳۲
تعداد بازدید : ۲,۱۷۷