تقدیر سیدحمیدحسینی از برگزاری باشکوه مجمع

تقدیر سیدحمیدحسینی از برگزاری باشکوه مجمع
سیدحمید حسینی رئیس اسبق هیئت مدیره اتحادیه که در مجمع روز قبل دوران ریاستش به پایان رسید، در پیامی به اعضای اتحادیه از برگزاری باشکوه مجمع قدردانی نمود .

حسینی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی اوپکس گفت : از طرف خودم و اعضاء هیئت مدیره، بازرس و دبیرخانه خدمت تک تک اعضاء بزرگواران اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفت گاز و پتروشیمی عرض سلام، ادب و احترام دارم و خدا را شاکرم که نهال اتحادیه در آغاز بیست سالگی تشکیل خود، با هوشمندی، درایت و اتحاد اعضاء نشانه های بلوغ را بروز داد و علی رغم سختگیری ها و کارشکنی ها و بعضاً بی احترامی هایی که صورت گرفت، با حضور پر قدرتشان از منافع اتحادیه دفاع کردند. خاضعانه از تک تک اعضاء تشکر می کنم و اینکه در امکان ورود اعضاء نتوانستیم برگه رای را تحویل بدهیم عذرمیخواهم . ولی با همه این مسائل روز بسیار باشکوهی داشتیم و در تاریخ بیست ساله اتحادیه هیچ وقت اینگونه نحوه درایت و هوشمندی اعضاء را ندیده بودم و برای هیئت مدیره جدید آرزوی توفیق و موفقیت دارم. اینجانب و اعضاء هیئت مدیره قبل اتحادیه، همانند یک سرباز در کنار این اعضاء هستیم تا بتوانیم از منافع بخش خصوصی دفاع کنیم و انشالله جایگاه اتحادیه را در سطح کشور ارتقاء بدهیم.

لازم می دانم از دوستانی که کارت عضویت اتاق تعاون داشتند و در برگزاری مجمع بدون ایراد همکاری کردند کمال تشکر را داشته، خصوصاً آقای زارع که با وجود اینکه رای علی البدل آورده بودند برای اینکه اشکالی در برگزاری مجمع صورت نگیرد استعفا دادند .

۱۴ دی ۱۴۰۱ ۱۶:۵۳
تعداد بازدید : ۳۱۸