افتتاح هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی نفت

افتتاح هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی نفت
هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی 28 فروردین ‌- با حضور معاون اول رییس‌جمهوری افتتاح می‌شود.
به گزارش خبرنگار انرژی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از روز ٢٩ فروردین ماه امسال فعالیت خود را با پیام "تجلی حماسه اقتصادی در نهضت جهاد خودکفایی صنعت نفت ایران" آغاز می‌کند.

 

این نمایشگاه به مدت چهار روز برگزار می‌شود که هر یک از روزهای برگزاری نمایشگاه با عنوان خاصی نامگذاری شده است؛ روز نخست با عنوان «تولید ملی و شکست تحریم‌ها (توسعه صنایع بالادستی)»، روز دوم با عنوان «امنیت انرژی، امنیت اقتصادی»، روز سوم با عنوان «خودکفایی و خودباوری در صنعت نفت ایران (صدور دانش فنی و ساخت داخل)» و روز چهارم نمایشگاه با عنوان «تنوع بخشی سبد درآمدی کشور (تولید و صادرات فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی)» نامگذاری شده است.

 

طبق گزارش وزارت نفت، بیش از هزار شرکت ایرانی و خارجی در فضایی به گستردگی ٤2 هزار مترمربع (فضای مفید) و 88 هزار مترمربع (فضای باز) در این نمایشگاه حضور دارند.

 

همچنین با توجه به استقبال شرکت‌های سازنده قطعات از غرفه "جهاد خودکفایی" که برای نخستین بار در هفدهمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی برپا شد، امسال در هجدهمین نمایشگاه نفت نیز غرفه‌ای با این عنوان (جهاد خودکفایی) به تجهیزات و قطعات موردنیاز صنعت نفت اختصاص یافته است.

۲۷ فروردین ۱۳۹۲ ۲۱:۲۸
تعداد بازدید : ۹۲۸