شهرک تخصصی صنایع پایین دستی پتروشیمی در ایلام احداث می‌شود

شهرک تخصصی صنایع پایین دستی پتروشیمی در ایلام احداث می‌شود
نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، ملکشاهی و شیروان چرداول در مجلس شورای اسلامی گفت: با تلاش‌های صورت گرفته شهرک تخصصی صنایع پایین دستی پتروشیمی در ایلام احداث می‌شود.
احمد شوهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: با رایزنی‌هایی که با مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت از جمله شخص وزیر انجام شد، وعده‌های مثبتی برای استان ایلام أخذ شده است.

وی ادامه داد: قرار است در آینده نزدیک با انعقاد قراردادی، شهرک تخصصی صنایع پایین ‌دستی پتروشیمی در ایلام احداث شود.

نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، ملکشاهی و شیروان چرداول در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: احداث این شهرک یکی از نیازهای اساسی استان ایلام در حوزه صنایع پتروشیمی است.

شوهانی ادامه داد: پس از افتتاح و بهره‌برداری از مجتمع پتروشیمی ایلام، نخستین نیاز این مجتمع موضوع شهرک تخصصی صنایع پایین دستی پتروشیمی است که در دستور کار قرار گرفته است.

نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، ملکشاهی و شیروان چرداول در مجلس شورای اسلامی گفت: تحقق این مهم علاوه بر اشتغالزایی جوانان، تولیدات این مجتمع پتروشیمی به جای صادرات و خروج از استان به مواد دیگری تبدیل می‌شود.

وی ادامه داد: احداث شهرک صنعتی مشترکی با کشور عراق در دست پیگیری است که امیدوارم با تلاش‌های صورت گرفته محقق شود.

نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، ملکشاهی و شیروان چرداول در مجلس شورای اسلامی گفت: جذب و تخصیص اعتبارات ملی با رایزنی‌های صورت گرفته مدیران از نیازهای اساسی استان ایلام است.

وی ادامه داد: استان ایلام بیش از هر موضوعی نیازمند جذب و تخصیص اعتبارات است که باید مدیران دستگاه‌ها به این نکات توجه کنند.

۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۹:۲۳
تعداد بازدید : ۹۳۹