دبیرکل اتحادیه تولیدکنندگان محصولات پتروشیمی هند: آینده روشنی پیش روی صنعت پتروشیمی ایران قرار دارد

دبیرکل اتحادیه تولیدکنندگان محصولات پتروشیمی هند: آینده روشنی پیش روی صنعت پتروشیمی ایران قرار دارد
دبیرکل اتحادیه تولید کنندگان محصولات پتروشیمی و مواد شیمیایی در هند اعلام کرد: با توجه به وجود مواد خام اولیه کافی در ایران، می توان افق روشنی را برای آینده صنعت پتروشیمی در این کشور متصور شد.

ماهیندر سینگ در گفت و گو با خبرنگار شانا اعلام کرد: صنعت پتروشیمی به عنوان صنعتی رو به رشد و سود آور نقش عمده ای در اقتصاد جهانی ایفا می کند و ظرفیت های بسیاری در این بخش نهفته است و اشتغالزایی یکی از فایده های این صنعت برای اقتصاد به شمار می آید.

وی افزود: با توجه به وجود ذخایر غنی نفت و گاز برای تامین خوراک اولیه مجتمع های پتروشیمی در ایران، ظرفیت های بسیاری برای پیشرفت هر چه بیشتر صنعت پتروشیمی در این کشور وجود دارد.

این مقام هندی تصریح کرد: فرصت های بسیاری برای سرمایه گذاری در صنعت پتروشیمی ایران وجود دارد زیرا هم اکنون این کشور در عرصه پتروشیمی جایگاه خوبی در بازار دارد و محصولات این کشور صاحب برند است.

وی با بیان این که همایش بین المللی پتروشیمی ایران را مکانی مناسب برای تبادل اطلاعات میان فعالان صنعت پتروشیمی جهان است، گفت: برگزاری چنین همایش هایی به جذب سرمایه های خارجی در صنعت پتروشیمی ایران کمک می کند.

به گزارش شانا، دهمین همایش بین‏ المللی پتروشیمی ایران (IPF) همزمان با پنجاهمین سالگرد صنعت ارزش آفرین پتروشیمی، هفته گذشته برگزار شد.

اجلاس کارگروه پتروشیمی سازمان همکاری های اقتصادی ٨ کشور در حال توسعه (D٨) همزمان با برگزاری همایش دو روزه IPF با حضور نمایندگان کشورهای عضو در حاشیه دهمین همایش بین المللی پتروشیمی ایران در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.

همچنین در همایش دهم پتروشیمی هفت کارگاه تخصصی و نمایشگاهی با حضور ٣٧ شرکت در ٤٢٠ متر مربع برگزار شد.
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۰۰:۰۱
تعداد بازدید : ۱,۳۲۹