پرسش و پاسخ فعالان بخش خصوصی و تدوین‌کننده سند توسعه صنعت

پرسش و پاسخ فعالان بخش خصوصی و تدوین‌کننده سند توسعه صنعت
مسعود نیلی که زمانی مسئولیت تدوین استراتژی توسعه صنعتی کشور را عهده دار بوده است در یک نشست نیم روزه در اتاق تهران به تبیین و تشریح این سند توسعه خواهد پرداخت.
به گزارش سایت خبری اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران،این استاد اقتصاد در سال 1380 و در دوران وزارت اسحاق جهانگیری بر وزارتخانه صنایع و معادن کشور ماموریت یافت تا توسعه استراتژی کشور را تدوین کند. این استراتژی با کار گروهی فشرده یک تیم مطالعاتی و پژوهشی به سرپرستی مسعود نیلی در سال 1382 رونمایی شد و به چاپ رسید. البته عدم تصویب این استراتژی در نهادهای قانونگذاری و قوه مقننه باعث شد تا الزامی برای پیروی از این سند وجود نداشته باشد و با تغییر دولت‌ها استراتژی توسعه صنعتی به بایگانی سپرده شود.
مسعود نیلی به سفارش اتاق بازرگانی و صنایع و معادن و کشاورزی تهران، بعد از ظهر روز چهارشنبه اول خرداد ماه در محل ساختمان اتاق، سمیناری نیم‌روزه خواهد داشت که طی آن، استراتژی توسعه صنعتی را برای اعضای اتاق و مجموعه فعالان حوزه صنعت، معدن و تجارت تشریح خواهد کرد و در ادامه به پرسش‌های فعالان این حوزه و حاضران نشست پاسخ خواهد داد. در این نشست اعضای هیات رئیسه و هیات نمایندگان اتاق تهران نیز حضور خواهند داشت. استاد اقتصاد دانشگاه شریف پیش از این نیز در چند پروژه مطالعاتی و تحقیقاتی با اتاق تهران همکاری داشته و هم‌اکنون در زمره مشاوران اقتصادی بخش خصوصی کشور قرار دارد.
اعضای اتاق تهران و سایر تشکل‌های اقتصادی و هم‌چنین فعالان حوزه صنعت، معدن و تجارت کشور که علاقمند هستند در این نشست شرکت کرده و از مباحث آن استفاده کنند می‌توانند از طریق دورنگار به شماره 88720461 آمادگی خود را اعلام کنند یا این که درخواست خود را به پست الکترونیکی tccim.hamayesh@yahoo.com ارسال کنند. این سمینار از ساعت 14 آغاز شده و پس از توضیحات دکتر نیلی با جلسه پرسش و پاسخ حاضرین تا ساعت 18 ادامه خواهد یافت.

۴ خرداد ۱۳۹۲ ۰۰:۲۷
تعداد بازدید : ۸۷۴