مسیر صدور کارت بازرگانی در پایتخت انرژی کشور کوتاه شد

مسیر صدور کارت بازرگانی در پایتخت انرژی کشور کوتاه شد
با هدف آسان سازی و صرفه جویی در زمان، روند اجرایی شدن صدور کارت بازرگانی در کوتاه ترین زمان ممکن توسط کارشناسان امور گمرکی سازمان منطقه ویژه پارس انجام می شود.
اسماعیل احمدی مدیر امور گمرکی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با اشاره صدور کارت بازرگانی در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در جهت تسهیل ورود و خروج کالا از پایتخت انرژی کشور ، گفت: در راستای حمایت از پیشرفت و توسعه پروژه های عملیاتی در منطقه ویژه پارس، از تمامی ظرفیت های قانونی به منظور تسهیل ورود و خروج کالا در این منطقه بهره برداری خواهد شد.

وی تصریح کرد: با هدف آسان سازی و صرفه جویی در زمان، روند اجرایی شدن صدور کارت بازرگانی در کوتاه ترین زمان ممکن توسط کارشناسان امور گمرکی سازمان منطقه ویژه پارس انجام می شود.

مدیر امور گمرکی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس افزود: با اجرایی شدن مراحل صدور کارت بازرگانی، پیمانکاران و فعالان اقتصادی و تجاری در صنعت نفت می توانند با بهره گیری از این امتیاز به گسترش و توسعه فعالیت های بازرگانی خود در منطقه بپردازند.

گفتنی است: سال گذشته بالغ بر 15 میلیارد دلار کالا از گمرک منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس مبادله شده است و با کوتاه شدن مسیر صدور کارت بازرگانی، تسهیل جریان این معاملات را در پی خواهد داشت.
۱۴ تیر ۱۳۹۲ ۰۳:۲۰
باشگاه خبرنگاران |
تعداد بازدید : ۷۶۸