نرخ‌های حمل و نقل کانتینری کشتیرانی جمهوری اسلامی اعلام شد

نرخ‌های حمل و نقل کانتینری کشتیرانی جمهوری اسلامی اعلام شد
کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران طی نامه‌ای به اتاق تهران، نرخ‌های حمل کانتینری ناوگان ملی را جهت آگاهی و استفاده فعالان اقتصادی کشور اعلام کرد.
در این نامه که به امضای محمدحسین داجمر رئیس هیات مدیره ومدیرعامل کشتیرانی رسیده، عنوان شده است که شرکت حمل کانتینری کشتیرانی جمهوری اسلامی از تمامی منابع نرم‌افزاری و سخت‌افزاری خود در راستای ارائه سرویس‌های منظم هفتگی کانتینری از کلیه بنادر آسیایی به بنادر حوزه خلیج فارس با نرخ‌های ویژه استفاده می‌کند و در این راستا از ابتدای ماه جولای 2013 هیچ‌گونه افزایشی را در نرخ‌های مربوط به مسیرهای اصلی اعمال نکرده است.

شرکت حمل کانتینری کشتیرانی جمهوری اسلامی با برقراری سرویس‌های مستقیم از بنادر دور و آسیای جنوب‌شرقی و بالعکس در جهت توسعه صادرات و واردات کشور در حال خدمت‌رسانی به کلیه صادرکنندگان و واردکنندگان است.

جهت شفاف‌سازی در فرآیند حمل و نقل، جدول نرخ‌های حمل کانتینری کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به شرح جدول زیر اعلام می‌شود. لازم است فعالان اقتصادی در نظر داشته باشند که نرخ‌های این جدول برای حمل کالاهای عمومی و غیرخطرناک است. هزینه THC در بندر بارگیری به عهده فروشنده و در بندر تخلیه به عهده خریدار است. هم‌چنین جهت محصولات سولفور و قیر میزان 100 دلار برای 20 فوت و 200 دلار برای 40 فوت به نرخ‌های جدول اضافه می‌شود.





۲۵ تیر ۱۳۹۲ ۰۱:۲۶
سایت خبری اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران |
تعداد بازدید : ۱,۲۳۹