خبرهای خوش نفتی از استان گلستان در راه است

خبرهای خوش نفتی از استان گلستان در راه است
مدیرعامل شرکت نفت خزر با اعلام این که انجام عملیات لرزه نگاری دوبعدی در استان گلستان به منظور کشف ساختارهای جدید در حال انجام است گفت: تا پایان امسال خبرهای خوشی از این منطقه اعلام خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علی اصولی مدیرعامل شرکت نفت خزر با ابراز امیدواری از این که در آینده نزدیک خبرهای خوشی از فعالیت های لرزه نگاری 2 بعدی در استان گلستان اعلام خواهد شد گفت: امیدوارم با توجه به حساسیت های بوجود آمده در اتمام این پروژه و پس از عبور از مشکلات فرا روی این عملیات در آینده ای نزدیک شاهد شناسایی ساختارهای خیلی خوب همانند سایر پروژه ها در این منطقه باشیم.

 

به گفته وی با انجام عملیات لرزه نگاری و پردازش هم زمان در کوتاه ترین زمان و با کیفیت خوب، کار به سر انجام رسیده و تا پایان امسال خبرهای خوشی را از نتیجه مطلوب این پروژه اعلام خواهیم کرد.

 

پایان لرزه نگاری در مهرماه

 

دلیل اجرای دوباره طرح لرزه نگاری در استان گلستان پیشرفت تکنولوژی و اشکالات موجود در مطالعات قبلی اعلام شده است که با اجرای دوباره طرح اشکالاتی مطالعات قبلی برطرف و مطالعات مجدد و دقیق تری صورت خواهد گرفت.

 

به گزارش ایسنا، پیمانکار طرح لرزه نگاری دو بعدی استان گلستان از پیشرفت 40 درصدی پروژه از ابتدای امسال تا کنون خبر داده و گفته این طرح شامل نقشه برداری و برداشت های دینامیتی و ویبراتوری بوده است.

 

طبق اعلام دانشخواه - مدیرعامل شرکت ژئوفیزیک دانا- با تعامل بهتر بین شرکت نفت خزر و شرکت ژئوفیزیک دانا می توان پروژه را تا مهرماه 92 با کیفیت بالا و کسب نتایجی مطلوب به پایان رساند.

۵ مرداد ۱۳۹۲ ۰۲:۴۳
تعداد بازدید : ۸۷۴