چک‌های پتروشیمی اصفهان پاس نشد، تحویل خوراک متوقف شد

چک‌های پتروشیمی اصفهان پاس نشد، تحویل خوراک متوقف شد
متوقف شدن تحویل خوراک به واحد پتروشیمی اصفهان به دلیل پرداخت نشدن بدهی های و عدم انجام تعهدات این واحد پتروشیمی به پالایشگاه اصفهان است.
محمدصادق حاجیان- رییس روابط عمومی شرکت پالایش نفت اصفهان- در گفت‌وگو با خبرنگار انرژی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با بیان مطلب بالا گفت: واحد پتروشیمی اصفهان چندین سال است که به شرکت پالایش نفت اصفهان مقروض است و با وجود توافق سال گذشته میان این دو واحد مبنی بر ادامه خوراک رسانی پالایشگاه درصورت پرداخت بدهی‌ها توسط پتروشیمی اصفهان این واحد پتروشیمی به تعهدات خود عمل نکرده است.

 

 

وی با اشاره به این که شرکت پالایش نفت اصفهان و واحد پتروشیمی اصفهان هر دو خصوصی هستند گفت: این پالایشگاه باید هزینه‌های خود را از طریق فروش محصولات تولیدی تامین کند اما در چنین شرایطی چگونه امکان این کار است؟

 

 

حاجیان با اشاره به این که طبق قرارداد پالایشگاه اصفهان با این واحد پتروشیمی قرار شد طلب قدیمی بیش از200 میلیارد تومانی این پالایشگاه را قسطی و پول خرید خوراک را از بعد از قرارداد به صورت ماهانه پرداخت کند اظهار کرد: چک‌هایی هم که پتروشمی اصفهان به پالایشگاه بابت بدهی خود پرداخته است یا به موقع تبدیل به پول نشده یا این که تبدیل به پول نشده است.

 

رییس روابط عمومی شرکت پالایش نفت اصفهان اظهار کرد: پرداخت نشدن طلب پالایشگاه اصفهان در حالیست که واحد پتروشیمی اصفهان پول حاصل از فروش محصولات خود را در جا‌های دیگر سرمایه گذاری می‌کند و از پرداخت بدهی خود سرباز می‌زند.

۱۳ مرداد ۱۳۹۲ ۲۳:۴۳
تعداد بازدید : ۸۷۳