نتایج اولین نشست وزیر پیشنهادی نفت و نمایندگان مجلس

نتایج اولین نشست وزیر پیشنهادی نفت و نمایندگان مجلس
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با تشریح نتایج اولین نشست مشترک بیژن زنگنه وزیر پیشنهادی نفت دولت یازدهم با نمایندگان مجلس اعلام کرد: وی برنامه جامع و کاملی را در روز نخست برای مدیریت در صنعت نفت و گاز به نمایندگان مجلس ارائه کرد.
شمس الله بهمئی در گفتگو با مهر با اشاره به برگزاری نخستین نشست مشترک برخی از نمایندگان و اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیژن نامدار زنگنه وزیر پیشنهادی نفت دولت یازدهم در روز جاری گفت: در نخستین نشست وزیر پیشنهادی نفت، برنامه جامع و کاملی برای مدیریت صنعت نفت کشور به نمایندگان خانه ملت ارائه کرد.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه زنگنه در تشریح برنامه های مدیریتی خود در صنعت نفت مسلط بود، اظهار داشت: در شرایط فعلی صنعت نفت و گاز هم حضور مدیرانی با تجربه همچون بیژن زنگنه می تواند موثر واقع شود.

نماینده مردم خوزستان در خانه ملت با تاکید بر اینکه در نشست دیگری فردا بیژن زنگنه میهمان کمیسیون انرژی مجلس است، اظهار داشت: فردا قرار است وزیر پیشنهادی نفت سوابق، برنامه‌های راهبردی، اجرایی و توانمندی‌های خود برای مدیریت وزارت نفت را برای اعضای کمیسیون انرژی مجلس مطرح کند.
۱۵ مرداد ۱۳۹۲ ۰۱:۰۵
تعداد بازدید : ۸۳۰