انتخاب اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفت،‌گازو پتروشیمی ایران به عنوان تشکل نمونه کشوری و خادم صادرات

انتخاب اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفت،‌گازو پتروشیمی ایران به عنوان تشکل نمونه کشوری و خادم صادرات
در همایش روز ملی صادرات که در روز چهارشنبه مورخ 28/07/89 با حضور محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد، از 57 صادرکننده نمونه کشور با اهدای لوح یادبود و تندیس تجلیل بعمل آمد.
از میان صادرکنندگان نمونه 11 صادرکننده مربوط به بخش کشاورزی، 35 صادرکننده در بخش صنایع و معادن، 7 صادرکننده در بخش خدمات، 3 صادرکننده مربوط به بخش فن‌آوری بالا و یک صادرکننده نیز در بخش بازرگانی عمومی قرار دارند.
در انتخاب صادرکننده نمونه ویژگی های مهمی همچون جهش صادرات و نسبت صادرات به فروش کل، حفظ و توسعه بازارهای هدف و گواهی نامه کیفی صادرات مورد توجه است.
در مراسم امسال علاوه بر معرفی شرکت های برتر صادراتی، استانداران دو استان کرمانشاه و خوزستان، سفرای ایران در بلاروس و ترکیه، اتحادیه صادرکنندگان خراسان جنوبی، اتحادیه صادرکنندگان نفت، گاز و پتروشیمی، انجمن صادرکنندگان صنعتی، معدنی و خدمات و انجمن صادرکنندگان خدمات فنی و مهندسی نیز به عنوان خادمین صادرات معرفی شدند.
در این همایش از شرکت های تولیدی رز پلیمر، پتروشیمی اصفهان و نفت پاسارگاد که از اعضای فعال و خوشنام اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفت،‌گازو پتروشیمی ایران هستند، تحت عنوان صادرکننده نمونه کشور در گروه صنایع شیمیایی و پتروشیمیایی تقدیر بعمل آمد که موجب مباهات و افتخار می باشد.
۱ آبان ۱۳۸۹ ۱۵:۲۸
اتحادیه |
تعداد بازدید : ۱,۸۱۱