اصناف و اتحادیه های صنفی دولت یازدهم را همراهی خواهند کرد

اصناف و اتحادیه های صنفی دولت یازدهم را همراهی خواهند کرد
رییس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی تهران گفت:اصناف ، اتحادیه های صنفی ، تشکل ها و اتاق های بازرگانی سراسر کشور به منظور تحقق حماسه اقتصادی همانند یک سرباز دولت یازدهم را همراهی خواهند کرد.
به گزارش ایرنا یحیی آل اسحاق پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته تهران تاکید کرد: رفع مشکلات اقتصادی نیازمند ثبات اقتصادی کشور است و هر اقدامی در حوزه اقتصاد ملی باید با تفکر ثبات اقتصادی و با هدف مقابله با تهدیدهای دشمنان خارجی انجام شود.

وی بر رقابتی کردن اقتصاد کشور تاکید کرد و گفت: انحصاری بودن اقتصادی به جز فساد اقتصادی مزیت دیگری ندارد زیرا مردم در فضای رقابتی می توانند از ظرفیت های موجود کشور در حوزه اقتصاد بهره مند شوند.
رییس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی تهران در مورد مزیت های اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی گفت: دولت با استناد به این اصل می تواند زمینه های لازم را برای ایجاد فضای رقابتی در حوزه اقتصاد ملی فراهم کند.
وی حل و فصل مسایل منطقه ای و بین المللی را برای رشد و توسعه اقتصاد ملی مهم دانست و افزود: امروز حل وفصل مسایل و مشکلات منطقه ای و بین المللی به یکی از رویکردهای ضروری کشور تبدیل شده است و در روابط تجاری ایران با هر کشوری، در وهله نخست باید به عزت و مناقع کشور و نظام توجه جدی شود.
آل اسحاق یادآور شد : اقتصاد ملی در شرایط فعلی تحمل شوک را ندارد و در این شرایط هیچ برنامه و طرحی در حوزه اقتصادی امکان عملیاتی شدن ندارد مگر این که در آن به فقرزدایی و ایجاد اشتغال برای مردم توجه شود.
رییس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی تهران با تاکید بر اقتصاد صادرات محور اظهارداشت: کشور برای رشد و توسعه اقتصادی به افزایش تولید و ارتقای بهره وری در حوزه های تولیدی نیازمنداست و با کاهش هزینه های تولید، زمینه های صادرات کالاهای ایرانی به کشورهای خارجی بیش از پیش تقویت خواهد شد. وی تاکید کرد: مردم و اعضای اتاق های بازرگانی به عنوان پیش قراولان اقتصادی آماده هستند بدون اتلاف وقت با همراهی مجلس، دولت یازدهم را در انجام وظایف خود در حوزه های اقتصادی و سیاسی یاری کنند.




















۲۶ مرداد ۱۳۹۲ ۲۳:۵۳
تعداد بازدید : ۹۵۱