رئیس دفترروحانی؛همچنان رئیس پارلمان‌خصوصی

رئیس دفترروحانی؛همچنان رئیس پارلمان‌خصوصی
نهاوندیان استعفا خود را تقدیم هیئت رئیسه کرده بود که با مخالفت اعضا هیئت نمایندگان اتاق ایران، وی همچنان رئیس پارلمان بخش خصوصی باقی خواهند ماند.
به گزارش اقتصاد آنلاین هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی ایران امروز در جلسه هیات نمایندگان به استعفای محمد نهاوندیان که در پی انتصاب وی به سمت رئیس دفتر رئیس جمهور مطرح شده بود رای منفی دادند.

جلسه هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران که از ساعتی پیش با دستور کار تصمیم گیری در خصوص ماندن یا نمایندن محمد نهاوندیان رئیس اتاق ایران در سمتش در اتاق ایران برگزار شده بود، با رای منفی هیئت نمایندگان به استعفای نهاوندیان از سمت ریاست اتاق مواجه شد، این در شرایطی است که رئیس جمهور در اولین حکم خود نهاوندیان را به سمت رئیس دفتر خود منصوب کرده بود که این امر با مخالفت تعداد محدودی از اعضای هیئت نمایندگان مبنی بر حضور همزمان وی در پارلمان بخش خصوصی نیز مواجه شد.

بر این اساس، نهاوندیان استعفا خود را تقدیم هیئت رئیسه کرده بود که با مخالفت اعضا هیئت نمایندگان اتاق ایران، وی همچنان رئیس پارلمان بخش خصوصی باقی خواهند ماند.

در این میان، برخی اعضای هیئت نمایندگان بودن نهاوندیان در سمت ریاست اتاق ایران را همزمان با تصدی بر دفتر رئیس جمهور یک فرصت بی نظیر برای بخش خصوصی مطرح کردند چرا که به اعتقاد آنها بخش خصوصی حداقل ماهی یک بار رئیس دفتر رئیس جمهور را در یک جلسه چند ساعته با عنوان هیئت نمایندگان اتاق ایران در اختیار خواهند داشت که می توانند مسائل و مشکلات خود را با وی در میان گذاشته و به سرعت در دولت برای آن چاره سازی کنند.
۲۷ مرداد ۱۳۹۲ ۲۳:۴۱
تعداد بازدید : ۸۵۲