قاسمی و نامجو این هفته به مجلس می‌روند/تمرکز نمایندگان بر فروش نفت و ذخیره‌سازی گاز

قاسمی و نامجو این هفته به مجلس می‌روند/تمرکز نمایندگان بر فروش نفت و ذخیره‌سازی گاز
اعضای کمیسیون انرژی مجلس در مهمترین بررسی های این هفته خود، دو مسئله فروش نفت و ذخیره سازی گاز طبیعی ایران را مورد بررسی قرار می دهند.
کمیسیون انرژی در هفته جاری (سوم تا هشتم شهریور) در سه نوبت کاری گردهم می آیند که این سه نوبت در روزهای یکشنبه (چهارم شهریور) و سه شنبه (ششم شهریور) خواهد بود.

در جلسه روز یکشنبه این کمیسیون، نمایندگان مجلس شورای اسلامی پس از بررسی اجمالی آخرین اخبار حوزه انرژی، به بررسی طرح یک‌شوری اصلاح قانون الحاق یک تبصره به ماده واحده قانون راجع‌به تمرکز مربوط به تاکسیرانی شهر تهران زیر نظر شهرداری تهران و بررسی لایحه تعیین وظایف و اختیارات وزارت راه و شهرسازی خواهند پرداخت که این دو طرح به عنوان کمیسیون فرعی بررسی آنها، به کمیسیون انرژی ارسال شده است.

در ادامه این جلسه، بررسی ذخیره‌سازی گاز در منطقه سرخس و سایر مناطق کشور در دستور کار اعضای کمیسیون انرژی قرار داد.

در همین روز، جلسه کارگروه نفت کمیسیون انرژی به منظور بررسی اساسنامه شرکت ملی نفت ایران با حضور مسئولان وزارت نفت،‌ سازمان بازرسی کل کشور، مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی و دیوان محاسبات کشور برگزار می شود.

در روز سه شنبه، اعضای کمیسیون انرژی پس از بررسی اجمالی آخرین آخبار، آخرین وضعیت فروش نفت ایران و چالش های احتمالی پیش رو را مورد بحث و تبادل نظر قرار می دهند.

همچنین در ادامه این جلسه، با حضور رستم قاسمی و مجید نامجو (وزرای سابق نفت و نیرو) از خدمات آنان تقدیر خواهد شد.

۳ شهریور ۱۳۹۲ ۰۲:۳۰
تسنیم |
تعداد بازدید : ۸۴۷