تشکیل کارگروه برای بررسی تخلف در پالایشگاه شیراز/ اعلام نتیجه نهایی هفته آینده

تشکیل کارگروه برای بررسی تخلف در پالایشگاه شیراز/ اعلام نتیجه نهایی هفته آینده
رئیس شورای رقابت از تشکیل کارگروهی برای بررسی ادعای تخلف در پالایشگاه شیراز خبر داد و اظهار امیدواری کرد: نتیجه نهایی این بررسی ادعای تخلف در این پالایشگاه و شکایت طرفین دعوا هفته آینده اعلام خواهدشد.
جمشید پژویان در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت با بیان اینکه ادعای تخلف در پالایشگاه شیراز روز گذشته در شورای رقابت بررسی شد، گفت: این بررسی ها همچنان ادامه دارد.

رئیس شورای رقابت ادامه داد: شکایتی از مناقصه ای که پالایشگاه شیراز برگزار کرده بود به شورای رقابت ارائه شده است که شورا جلسه روز گذشته را به استماع نقطه نظرات طرفین شکایت گذراند که ما نیز در خواست ارائه مستندات را کرده ایم که کارگروه مربوطه آنها را بررسی می کند.

وی با بیان اینکه امیدواریم برای هفته آینده نتیجه بررسی ها توسط کارگروه به شورا ارائه شود و شورای نیز در این خصوص تصمیم گیری می کند، درباره زمان اعلام نتیجه بررسی شکایات ارائه شده افزود: اگر شورای رقابت هفته آینده مصوبه ای در خصوص ادعای تخلف در پالایشگاه شیراز داشته باشد نتیجه نهایی در همان زمان اعلام می شود.

پژویان همچنین از تشکیل یک کارگروه برای بررسی این موضوع خبر داد و گفت: در اولین فرصت نسبت به تشکیل این کارگروه اقدام می کنیم به طوری که از امروز به دنبال تعیین افراد خبره در حوزه مرتبط خواهیم بود.

رئیس شورای رقابت خاطرنشان کرد: ممکن است فردی در مرکز ملی رقابت باشد که به این موضوع آشنایی داشته باشد اما قطعا از افراد خبره بیرون از بدن مرکز ملی رقابت برای حضور در این کارگروه دعوت به عمل می آید.

لازم به ذکر است شکایتی در گذشته به شورای رقابت مبنی بر تخلف در برگزاری مناقصه پالایشگاه شیراز شده؛ این در حالی است که یکی از طرفین دعوی مدعی است که شرکتی که در مناقصه پیروز شده شرایط لارم برای شرکت در مناقصه را نداشته در همین حال عیسی امام عضو ناظر شورای رقابت روز گذشته در گفت و گو با خانه ملت گفته بود: شورای رقابت با دعوت از طرفین دعوی و همچنین سراج رئیس کل بانک مرکزی در خصوص بررسی این موضوع تشکیل جلسه داد و شورای رقابت نیز استعلامی از سازمان بازرسی کل کشور در این خصوص خواهد داشت.در این شرایط شورای رقابت با تشکیل کارگروهی اقدام به بررسی این موضع کرده است./

۵ شهریور ۱۳۹۲ ۰۱:۵۹
تعداد بازدید : ۸۸۵