اعتبار هدفمندی اصناف نرسید* نامه جدید وزارت بازرگانی به سازمان هدفمندی

اعتبار هدفمندی اصناف نرسید* نامه جدید وزارت بازرگانی به سازمان هدفمندی
رئیس مرکز اصناف و بازرگانان وزارت بازرگانی با اشاره به اینکه هنوز اعتبارات برای اجرای بسته حمایت از اصناف در جریان اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها تامین نشده از نامه جدید وزارت بازرگانی به سازمان هدفمندکردن یارانه‌ها برای تامین اعتبارات لازم این بسته خبر داد.
حسن رادمرد در گفتگو با مهر در خصوص آخرین وضعیت بسته حمایت از اصناف گفت: هنوز اعتبارات لازم برای اجرای بسته حمایت از اصناف در جریان اجرای قانون هدفمندکردن یارانه‌ها تامین نشده است و بر این اساس، نامه‌ای در روزهای گذشته از سوی وزارت بازرگانی برای تامین اعتبارات لازم این بسته به سازمان هدفمندکردن یارانه‌ها ارسال شده است.

رئیس مرکز اصناف و بازرگانان وزارت بازرگانی افزود: وزارت بازرگانی تمامی اقدامات لازم برای بهره‌مندی اصناف از این بسته حمایتی را مهیا کرده و منتظر تامین اعتبارات لازم از سوی معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری هستیم.

وی تصریح کرد: تاکنون بالغ بر 120 هزار متقاضی از واحدهای صنفی برای بهره‌مندی از این تسهیلات و بسته حمایتی ثبت‌نام کرده‌اند که البته هنوز این تسهیلات از سوی بانک مرکزی ابلاغ نشده است.

به گزارش مهر، دولت در حمایت از اصناف در اجرای قانون هدفمندکردن یارانه‌ها، در این بسته 5 هزار میلیارد تومان تسهیلات ارزان‌قیمت و 2 هزار میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض برای اصناف دیده شده است.
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۰ ۱۱:۱۶
اتاق تهران |
تعداد بازدید : ۱,۶۵۷