ابراهیم بهادرانی بر کرسی دبیرکلی اتاق تهران نشست

ابراهیم بهادرانی بر کرسی دبیرکلی اتاق تهران نشست
پس از آن که وزیر صنعت،معدن وتجارت با صدور حکمی،احمد دوست حسینی را به عنوان قائم مقام خود منصوب کرد،یحیی آل اسحاق نیز پس از کسب نظر از هیأت رئیسه ،ابراهیم بهادرانی را به عنوان دبیر کل جدید اتاق تهران برگزید.به این ترتیب،نشست دیروز هیأت رئیسه اتاق تهران با تودیع ومعارفه آقایان دوست حسینی وبهادرانی همراه بود.
به گزارش روابط عمومی اتاق تهران، پس از آنکه مهندس احمد دوست حسینی با حکم وزیر صنعت، معدن و تجارت به سمت قائم مقام این وزارتخانه منصوب شد، دکتر یحیی آل اسحاق ، دکتر ابراهیم بهادرانی را به عنوان دبیرکل جدید اتاق بازرگانی تهران منصوب کرد. آقای بهادرانی، پیش از این معاون بررسی های اقتصادی اتاق تهران بود.

دکتر ابراهیم بهادرانی از چهر ه های تکنوکرات قدیمی وشناخته شده وزارت صنعت وسازمان برنامه وبودجه سابق است که در سال های گذشته در بخش خصوصی فعال بوده است.وی در مدت زمان حضور در اتاق تهران،نقش موثری در تهیه وتدوین طرح ها وپژوهش های اتاق تهران داشته است.

مهندس احمد دوست حسینی نیز که نزدیک به یک سال پیش بر کرسی دبیرکلی اتاق تهران نشست، با حکم محمدرضا نعمت زاده به سمت قائم مقامی وزارت صنعت، معدن و تجارت منصوب شده است. به این ترتیب، عضو دیگری از بدنه مدیریتی اتاق تهران راهی کابینه دولت یازدهم شد تا نقش پارلمان بخش خصوصی در ساختار دولت یازدهم پررنگ تر شود.

















۱۸ شهریور ۱۳۹۲ ۰۱:۱۱
تعداد بازدید : ۱,۸۳۱