خوراک مجتمع های پتروشیمی افزایش می یابد

خوراک مجتمع های پتروشیمی افزایش می یابد
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با تاکید بر نهائی شدن قیمت خوراک تا ٢ ماه آینده گفت: خوراک مجتمع های پتروشیمی با بهره برداری از فاز های جدید پارس جنوبی افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در گفت و گو با خبرنگار شانا اظهار کرد: تعیین قیمت خوراک یکی از مهمترین برنامه های وزارت نفت برای مجتمع های پتروشیمی است و به زودی قیمت های جدید خوراک نهایی و اعلام خواهد شد.

مهندس عباس شعری مقدم افزود: با برنامه ریزی های انجام شده تحویل خوراک به مجتمع های پتروشیمی افزایش خواهد یافت و با راه اندازی فازهای جدید پارس جنوبی، میزان تحویل خوراک مورد نیاز پتروشیمی ها افزایش می یابد.

وی ادامه داد: شرکت ملی نفت ایران همکاری مطلوبی با شرکت ملی صنایع پتروشیمی برای تامین به موقع خوراک مجتمع های پتروشیمی دارد و طبق برنامه ریزی های موجود، خوراک این واحدها در حال تامین بوده و تاکنون حجم خوراک تحویل شده در وضعیت مناسبی بوده است و جلسه های منظمی برای تامین به موقع خوراک با شرکت ملی نفت ایران برگزار می شود.

به گزارش شانا در سال ٩٢ با تولیدی شدن فازهای ١٢ و ١٥و ١٦ پارس جنوبی و نیز چندین طرح توسعه ای در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت نفت فلات قاره، حجم خوراک مجتمع های پتروشیمی افزایش خواهد یافت که در نهایت افزایش میزان تولید در مجتمع های پتروشیمی را در بر خواهد داشت.

۳ مهر ۱۳۹۲ ۰۱:۱۵
تعداد بازدید : ۸۸۱