توسعه پالایشگاه آبادان با فاینانس چینی/پالایشگاه آناهیتا در شرف تأمین مالی است

توسعه پالایشگاه آبادان با فاینانس چینی/پالایشگاه آناهیتا در شرف تأمین مالی است
مدیر عامل شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران گفت: پیگیری خط اعتباری چین برای توسعه پالایشگاه آبادان در مراحل نهایی است و امیدواریم با تکمیل مراحل به زودی اجرای طرح افزایش ظرفیت و توسعه این پالایشگاه آغاز شود.
فرهاد احمدی اظهار داشت: دو طرح پالایشگاهی مبنی بر افزایش ظرفیت و بهبود فرآیند در طول یکسال گذشته در پالایشگاه امام خمینی شازند و پالایشگاه تهران به بهره برداری رسید و هم اکنون طرح توسعه پالایشگاه بندرعباس را در دست اجرا داریم.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی شده تا بهره برداری از پروژه بنزین سازی پالایشگاه بندرعباس تا پایان سال جاری محقق شود، افزود: همچنین اجرای دو پروژه جدید پالایشگاهی در آینده نزدیک آغاز خواهد شد.

مدیر عامل شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران از طرح افزایش ظرفیت و توسعه پالایشگاه آبادان به عنوان یکی از این پروژه ها نام برد و گفت: پیگیری خط اعتباری چین برای توسعه پالایشگاه آبادان در مراحل نهایی است و امیدواریم با تکمیل مراحل به زودی طرح افزایش ظرفیت و توسعه این پالایشگاه آغاز می شود.

وی ادامه داد: دیگر پروژه پالایشگاهی که در شرف تأمین منابع مالی و تخصیص فاینانس است، احداث پالایشگاه آناهیتاست که به محض نهایی شدن تأمین مالی آن اجرای این پروژه آغاز می شود.

۹ مهر ۱۳۹۲ ۰۰:۴۴
تسنیم |
تعداد بازدید : ۸۱۲