وزیر نفت درباره خروج 2.8 میلیارد دلار درآمد نفتی توضیح می دهد

وزیر نفت درباره خروج 2.8 میلیارد دلار درآمد نفتی توضیح می دهد
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: وزیر نفت در جلسه فردا یکشنبه کمیسیون انرژی مجلس حاضر شده و به سوالات اعضای کمیسیون درباره پرونده تحقیق و تفحص از خروج 2.8 میلیارد دلار درآمد نفتی پاسخ می دهد.
موسی احمدی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه وزیر نفت در جلسه فردا یکشنبه کمیسیون انرژی مجلس حاضر شده و به سوالات اعضای کمیسیون درباره پرونده تحقیق و تفحص از خروج 2.8 میلیارد دلار درآمدنفتی پاسخ می دهد، گفت: بنا شد که گزارش جلسات اخیر کارگروه تحقیق و تفحص ، روز یکشنبه در کمیسیون انرژی مجلس قرائت شود.

نماینده مردم شهرستان های کنگان، دیر،جم و عسلویه در مجلس درباره تاثیر تعطیلی دولت آمریکا بر قیمت نفت، گفت: تعطیلی دولت آمریکا تاثیر منفی بر اقتصاد و مردم آمریکا داردواختلاف دولت و مجلس سنای آمریکا قطعا برقیمت نفت آمریکا تاثیر کاهشی دارد.

وی با اشاره به بندهای تحقیق و تفحص از شرکت ملی نفت مبنی برتعطیلی فازهای پارس جنوبی و تعدیل نیرو ، گفت: زمانی که وزیر بحث اولویت بندی فازها را مطرح کردند و گفتند فاز 15،16 و 12 در اولویت است دغدغه ای برای پیمانکاران سایر فازها درست شد و برخی پیمانکاران اقدام به تعدیل نیرو کردند و این خود اعتراض و تجمع کارگران را به دنبال داشت.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس با تاکید بر اینکه اولویت بندی ها باید شفاف شود، با اشاره به بازدید از فازهای پارس جنوبی گفت: در این سفر دغدغه پیمانکاران از تعدیل نیروهای بومی و تبعات این اتفاق در شهرستان شنیده شد که این نگرانیها به کمیسیون انرژی منتقل شد.

نماینده مردم شهرستان های کنگان، دیر،جم و عسلویه در مجلس با بیان اینکه کارگران و پیمانکاران مرتب تماس می گیرند و دغدغه پرداخت حقوق وجود دارد، افزود: این هفته با دعوت از وزیر نفت حرفها و راهکارهای وزیر را در باره بحثهای مطرح شده در کمیسیون انرژی خواهیم شنید تا ایشان شخصا جوابگوی این نگرانیها و ابهامات پیش آمده باشند./

۱۳ مهر ۱۳۹۲ ۲۳:۰۷
تعداد بازدید : ۱,۲۶۸